Heavy Rain-bugg gör Madison naken?

Robot
Medlem
Heavy Rain-bugg gör Madison naken?

nooooooeeeeeeeeeesssssss.
har inte ps3... ville see pixelboobs

Medlem

Haha a det hade varit något


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

Medlem

Detta måste bekräftas


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

fap fap fap xD

Medlem

Varför är detta nyheter överhuvudtaget? Visst liten rolig glitch kanske (om det nu inte är hoax) men inte fan är det värt att newsa, detta lågvatten hör hemma borta på kotaku eller får gärnas skrivas ner i bloggform, men på FZ-nyheter hör den inte hemma.

Medlem

Klart det hör hemma här.
Tycker dock det är dåligt av FZ att inte bekräfta det hela, tror inte ni har nåt bättre för er anyway.

Om man följer länken till Kotaku, så finns det video.

Inaktiv

jag är väldigt nära den delen på mine fjärde playthrough, blir till att testa!

Medlem

Vad är det för fel på kotaku?

Inaktiv
Medlem

För er som har spelet och spelat en bra bit in vet att

hon är ju i princip naken ändå när hon duschar, blev rätt förvånad att se ett par strutar på min fina tv haha.

Medlem
Skrivet av Metal:

För er som har spelet och spelat en bra bit in vet att

hon är ju i princip naken ändå när hon duschar, blev rätt förvånad att se ett par strutar på min fina tv haha.

Även på klubben så kan man få henne att strippa ner till att bara ha trosorna kvar, om man inte är, ehum, *host* kvicktänkt....

Medlem

Ni menar att det här är en "bugg" från utvecklarna


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Håkan:

Om man följer länken till Kotaku, så finns det video.

Samma som med skyltdockorna: Varför har de bröstvårtor?


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem
Skrivet av Metal:

För er som har spelet och spelat en bra bit in vet att

hon är ju i princip naken ändå när hon duschar, blev rätt förvånad att se ett par strutar på min fina tv haha.

Jag blev lagom förvånad jag med, men det var så gött så man ska ju inte klaga.

Snyggaste pixeltuttarna ever, haha.

Pix for prof or never happened

Kul att se att det är okej med naket i Heavy rain men inte DOA även om doa kanske överdriver lite på de flesta punkterna...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Medlem
Citat:

Om uppgifterna stämmer kan vi inte bekräfta, eftersom FZ inte haft möjlighet att testa själva. Vi har faktiskt viktigare saker att göra.

You are a bad liar...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Jag avböjde kyssen när jag spelade den biten förra veckan men då gick bara madison därifrån. Så buggen måste ju varit att kärleksscenen startade ändå, eller kanske man måste ha gjort nått val innan.

Medlem
Skrivet av FZ:

Vi har faktiskt viktigare saker att göra.

HA!


signatur
Medlem

fan jag sa ja till kyssen och förspelet ju

Inaktiv

haha orka att ni skriver hur man gör i nyheten


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Låter inte som en bug, snarare en perk.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Ti.
Medlem

Somliga säger bugg, jag säger påskägg

Det måste vara någon som har lekt med koden, texturerna försvinner inte bara av sig själva...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

vad kan vara viktigare än att bekräfta detta??!!

Inaktiv

Får nästan ta och köpa en PS3 + spelet då. Är ju sjukt frestande att få se en *fniss* naken pixelkvinna!

Inaktiv

Fan vad nice jag är kär i henne <3

12
Skriv svar