Heavy Rain-bugg gör Madison naken?

Medlem

ooooh får spela om spelet för de sluta i kaos

Medlem

Wow. Polygontissar... big whoop...

Medlem
Medlem

Tur att hon är rakad iaf

Medlem

Hopp, där fick dom lite extra publicitet.. Kan ge mig fan på att dom medvetet lagt in "buggen".

Hade det varit på PC skulle ingen ha brytt sig. Så fort det finns en karaktär av det kvinnliga könet så moddas det tuttar direkt. Stackars Lara Croft är väl den som blivit mest utsatt..

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Tur att hon är rakad iaf

Vadå iaf?

Medlem

Damn va snyggt spelet är eller. Fan får ta å skaffa en ps3 och nej det är inte för boobsen för det har jag ett par egna hemma som jag får se hur mycket jag vill.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Damn va snyggt spelet är eller. Fan får ta å skaffa en ps3 och nej det är inte för boobsen för det har jag ett par egna hemma som jag får se hur mycket jag vill.

hängpattar ja ..

Medlem

Sånt här är alltid skitdåligt. Efter Hot coffee skandalen i GTA så blev det sjukt mycket hårdare regler från förläggare vad gäller easter-eggs. Nu för tiden är det mer eller mindre förbjudet att lägg in sånt i spelen.

Dom flesta kontrakt har klausuler där en enskild anställd som lagt in ett easter-egg kan bli personligt ersättningsskyldig om förläggaren blir stämd.

Det här lär ju bli en liten shit-storm hyfsat snabbt.


signatur

---
Boo!

Medlem

Wohoo, mer pixelboobs åt folket. Jag utser härmed detta till snyggaste nakenscenen i ett spel hittills. Fattar inte varför inte alla rollspel har sexscener med... Tag lärdom av filmens värld.

Medlem

Hymer: Så du har ett par vandrande bröst hemma eller? Själv har jag en fru, och hennes bröst får jag minsann inte se hur mycket jag vill (förstår henne då det hade blivit ganska kallt att gå omkring naken hemma jämt).

Medlem
Skrivet av Phosphor:

Sånt här är alltid skitdåligt. Efter Hot coffee skandalen i GTA så blev det sjukt mycket hårdare regler från förläggare vad gäller easter-eggs. Nu för tiden är det mer eller mindre förbjudet att lägg in sånt i spelen.

Dom flesta kontrakt har klausuler där en enskild anställd som lagt in ett easter-egg kan bli personligt ersättningsskyldig om förläggaren blir stämd.

Det här lär ju bli en liten shit-storm hyfsat snabbt.

Tja, stormen angående GTA var väl att dom hade en rating som var för 15+ eller nåt och att det stod att det inte var något naket i spelet.

Heavy Rain är väl redan 18+ samt att där redan finns nakenscener i spelet.

12
Skriv svar