Pris på Metal Gear Solid 4 Limited Edition signerad av Hideo kojima?

Pris på Metal Gear Solid 4 Limited Edition signerad av Hideo kojima?

Börjar funderar på att sälja min Metal Gear Solid 4 Limited Edition (EU versionen) som är signerad av Hideo kojima. Om man kollar på Ebay så säljer dem utgåvan för ganska grova pengar.

Men vad skulle ni uppskatta den är värd om man endast har tagit ut spelet och inte rört det andra i lådan ?


signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, XFX 7900XTX, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus // Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Medlem

Om jag förstår det rätt, så ska du alltså snåla genom att ta ur ett spel ur kartongen för att sedan sälja det signerande fodralet?

Du kan vara glad om det är ens någon som köper det av dig för dom kommer antingen tro att det är en scam eller att du är lite små dum i huvudet. Priset kommer gå ner väldigt mycket, vem fan köper en ofullständig limited edition?

Alltså självklart får man ju med spelet, jag köpte ju spelet på realsesen inte fan visste jag Hideo kojima skulle komma till Sverige då. Så allt hänger ju med i utgåvan.


signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, XFX 7900XTX, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus // Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Medlem

Ursäkt, jag läste fel och tog det som att du skulle ta ut spelet men lämna det orörda i lådan hehe

Priset går ner ganska mycket så fort förpackningen är "bruten" om man säger så. Men om du ska lägga ut det på en auktionssida så är det ju bara köra om du inte är intresserad av att ha kvar det.

Medlem

Så länge plasten är bruten etc - sorry m8 precis som Drunken_Monkey_boxer säger.

Släng ut skiten på tradera. Antingen så säljer du det eller så gör du det inte. Sätt ut det för det som du vill ha som minst och hoppas på det bästa, så fungerar det, det är ALLTID köparens marknad.

Du funderar antagligen på att sälja det för att du behöver pengarna, då är 1;- bättre än inget, rätta mig om jag har fel.

1
Skriv svar