Infinity Ward-bossar sparkade

Medlem

Hoppas dom inte startar eget, klarar mig utan alla nya cod spel. Fast om dom skippar cod så visst.

I och för sig så lär dom inte få rättigheter till det. Och dom får fan inte jobba med Medal of honor, då blir det också ett nytt cod.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Hoppas dom inte startar eget, klarar mig utan alla nya cod spel. Fast om dom skippar cod så visst.

I och för sig så lär dom inte få rättigheter till det. Och dom får fan inte jobba med Medal of honor, då blir det också ett nytt cod.

Du menar så som cod blev ett nytt medal of honor?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Medlem

HA HA! Där fick dom! Synden straffar sig själv (syftar på vad som gjordes med MW2)

Medlem

Efter PC-versionen av MW2 är Acivisions agerande rättfärdigat.

Medlem

Mycket bra, nu återstår det bara att sparka snorungen Robert Bowling så blir jag nöjd!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

2015 Inc lämnade ju EA för att de inte ville vara så hårt nedtyngda av en publicist. Istället bildade flertalet av de anställda Infinity Ward. sen hamnade ju IW i exakt den situationen med Activision. så jag kan tänka mig att VZ och JW helt enkelt inte ville göra mer Call of Duty spel utan ville börja på något nytt, men Activision vill att de ska fortsätta. IW vägrar, ACT sparkar folk

vilda spekulationer, givetvis

Medlem

Tims kommentar = win:D


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Som sagt tillbaks med Grant Collier så får vi dugliga PC versioner igen.

Medlem
Skrivet av MMLazarus:

Karma...

Precis min tanke.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Jag kanske framstår som elak nu men på något känns det rätt inte minst pga av MW2! Synd om de sparkade dock men rätt åt företaget.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Inte förvånande dom var så jävla giriga att dom ville sätta samma låga multiplayer standard på pc som konsolerna har bara för att tjäna en extra liten slant. Bort med dom där giriga fanskapen in med Grant Collier och fixa till spelet nu!


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Det är bra det,sparka dom jävla asen!( denna kommentar är baserad på misslyckandet "Modern Warfare 2)

Medlem

Tycker att vissa som kommenterar här verkar ha tagit fram dippen men glömt att köpa gräddfilen.
Men smaken är ju som baken och detta vet jag om.

Denna nyhet är intressant. Activision är ett stort företag och ligger bakom många framgångsrika titlar. Dock börjar det som jag först tyckte var ett bra företag bli mer som andra stora företag. (Electronic Arts) Activision har släppt så många Guitar Heros och Call of Dutys att jag inte riktigt vet vad.

Nu har dem också gått ihop med ett annat företag jag gillar. (RIP Blizzard 2005) Och snart kommer det väl finnas årligt planerade släpp av deras spel. (^Eller vänta lite nu...)

Jag skiter i matchmaking på MW2, visst det är roligare med dedikerade servers men jag har iaf. COD MW att gå tillbaka till, och COD MW2 kan man ha kul med ändå.
Jag tror heller inte att IW själva sade att nu skall vi porta detta från konsol till PC, då dem inte har gjort såförut. Jag kan nästan lova er att Activision har något med det hela att göra.

Själva nyheten då.
Detta är lite som sagt intressant. Man undrar lite varför dem sparkar ledare i ett företag som givit dem Activisions bästa spelserie för seriösa gamers. (Varför finns Treyarch?) Call of Duty serien är, som mycket annat Activision jobbar med, döende.

Själv har jag spel att se fram emot utan ännu ett Call of Duty utan något nytt som kommer tillsammans med en lite halv konstig singleplayer story, fast hyfsad för ett FPS gissar jag, vi får se hur Dice gör nu till PC.

Vet inte riktigt men i mina ögon låter det väl rimligt.

Medlem

Så det var därför servrarna var nere igår.. Mo-ha-ha! I made a phunnie!

Inaktiv

De hittar ersättare, tror inte det är på grund av bossarna som företaget är framgångsrikt. Infinity Ward klarar sig utan dem enkelt.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

jag är inte insatt i vad dessa människors exakta jobb bestod av, men om dom inte gjorde nåt för att förbättra MW2 så är det inget jag kommer bråka över.

Medlem

+1 på Schafer!

Medlem

Äsch, pissar på PC-spelarna, känner inget som helst medlidande för IW.

Medlem

Så, de sparkades för "olydnad"?

Bara jag som får lite "körgossar i nunnekloster"-vibbar?

12
Skriv svar