Medlem
4870x2

Vad tycker ni man kan begära för ett Power collor 4870x2 på blocket? Kortet fungerar perfekt och har inte varit klockat.8)

Medlem

100kr skulle jag ge.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Är 1000 kronor för mycket begärt? Vad skulle ni sälja det för?

Medlem
Skrivet av Shrudder:

100kr skulle jag ge.

Du menar 1000kr?

@ Landahl

Du kan få betydligt mer än 1000:-, tror jag iallafall. 1500 är absolut inte omöjligt.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Eller tror ni jag klarar mig tills slutet av nästa år med 4870x2? Jag hade nämligen tänkt att uppgradera helt i slutet av nästa år med den nya generationens processor som kommer ut då och nyaste grafikkortet, moderkort , minnen. Jag kan fortfarande spela de nyaste spelen på högsta grafik i 2560/1600 utan lagg... Jag har förutom 4870x2.... quad2extreme x9650 @ 3.0 ghz. 4 gb ddr3.

Medlem

Vad är det för tunga titlar som släpps fram till slutet av nästa år? Kan faktiskt inte komma på något just nu, dock kan det ju komma optimerade exempel men det är ju en helt annat sak. Jag skulle spara dom pengarna om jag var du och spara det till slutet av nästa år.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Vad är det för tunga titlar som släpps fram till slutet av nästa år? Kan faktiskt inte komma på något just nu, dock kan det ju komma optimerade exempel men det är ju en helt annat sak. Jag skulle spara dom pengarna om jag var du och spara det till slutet av nästa år.

landahls E-penis är viktigare än hans plånbok fyi.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Vad är det för tunga titlar som släpps fram till slutet av nästa år? Kan faktiskt inte komma på något just nu, dock kan det ju komma optimerade exempel men det är ju en helt annat sak. Jag skulle spara dom pengarna om jag var du och spara det till slutet av nästa år.

landahls E-penis är viktigare än hans plånbok fyi.

Då skulle jag rekommendera honom och vänta ett tag för att se så hans E-penis inte brinner upp eller går sönder av andra anledningar innan man köper.

Medlem
Skrivet av landahl:

Eller tror ni jag klarar mig tills slutet av nästa år med 4870x2? Jag hade nämligen tänkt att uppgradera helt i slutet av nästa år med den nya generationens processor som kommer ut då och nyaste grafikkortet, moderkort , minnen. Jag kan fortfarande spela de nyaste spelen på högsta grafik i 2560/1600 utan lagg... Jag har förutom 4870x2.... quad2extreme x9650 @ 3.0 ghz. 4 gb ddr3.

Tycker du svarar bäst på det själv där.. inget spel laggar, så varför köpa nytt?

Jag är liksom dig en prylbög då det gäller datorn, man blir fartblind. Jag sitter på liknande setup som dig, en q9550 @ 3,8 (just nu,ska upp mer), 4gb och ett 4870x2,... men jag kommer lätt hoppa över nya 5000 serien, samt i7 prollen. finns ingen anledning att skaffa nya grejer förrän om ett bra tag. Klart att nya 5000 klarar ju dx11 och har stöd för 3 skärmar (6skärmar på ett x2kort antar jag) men känns endå för tidigt att vara redo för dx11 då dx10 fortfarande heller inte används i sådan stor utsträckning).

Klart har du mkt stålar och är nyfiken prylbög så go for it. Men lovar om ett halvår kommer du tänka samma sak igen för då finns det ännu bättre prylar.
Personligen så tycker jag att maxar man spel å allt flyter nice finns det ingen anledning å ha värre grejer.

Fast liiite sugen att få se dx11 in action blir man,..får väll kolla in youtube-clip i HD eller nått sedan och avgöra då.

Medlem

Fast frågan är hur många spel med dx 11 det kommer släppas under 2010?

Medlem

Inte många skulle jag tro.. Det är väl Dirt 2, nya Stalker och något till som är utannonserat just nu?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

troll...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Rätta mig gärna om jag har fel.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Avstängd

Vill gärna byta en Ipod Touch 8gb (har köpt HTC Hero Behöver inte den längre) mot din graffe eller betala 1000kr för korted hör av dig på msn: ekingo@hotmail.com om du är intresserad!

Avstängd

Har du såld den än eller ?

Medlem

Du kan få rätt mycket om du rosar kortet i annonsen, det är ju ett bra kort men inte ett super kort. Man kan ju få ett GTX 260 för 1600 nu för tiden så en tusen lapp är väll rätt lagom.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

Ett 4870x2 springer åttor runt ett gtx 260...

Källa....


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

1
Skriv svar