Spana in nya Transfomers: War for Cybertron

Robot
Medlem
Spana in nya Transfomers: War for Cybertron

Såg lite bättre ut än de tidigare spelen som inte var något annat än bara skräp för att dra in pengar.

Medlem

Verkar väldigt... B


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem

ser helt ok ut .. men stör mig på att de gör om sig till jordevärldens fordon när spelet enligt narratorn ska utspela sig innan kontakten med jorden .. nerd rage!!??

Medlem
Skrivet av HataMoto_:

ser helt ok ut .. men stör mig på att de gör om sig till jordevärldens fordon när spelet enligt narratorn ska utspela sig innan kontakten med jorden .. nerd rage!!??

Precis vad ja tänkte också...

Vart i helvete är den röda tråden?

Medlem

Det var väl ändå Optimus röst från Michael Bay filmerna?
Ser ut som unreal motorn... börjar inte den bli lite med åren?

Medlem
Skrivet av DAoG:

Ser ut som unreal motorn... börjar inte den bli lite med åren?

Ja, men bara för att den är gammal betyder det inte att den är dålig. Jag tycker Unreal engine 3 fortfarande är riktigt grym för sin ålder. Äckligt bra kodat och endå ger mycket fin o detaljerad grafik för datorer med lägre prestanda.

Medlem
Skrivet av Emils:
Skrivet av DAoG:

Ser ut som unreal motorn... börjar inte den bli lite med åren?

Ja, men bara för att den är gammal betyder det inte att den är dålig. Jag tycker Unreal Engine 3 fortfarande är riktigt grym för sin ålder. Äckligt bra kodat och endå ger mycket fin o detaljerad grafik för datorer med lägre prestanda.

Men det är sant, dem kan ju behöva putsa upp den lite.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Det var väl ändå Optimus röst från Michael Bay filmerna?

Japp och det är samma röst som den teckande från 80 talet.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Det var väl ändå Optimus röst från Michael Bay filmerna?

Ja, men Peter Cullen hade orginalrösten i den tecknade serien från 80-talet.
Lite info: http://www.imdb.com/name/nm0191520/


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Omega Supreme är med yeah


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Hoppas att dom lyckas, har inte funnits ett bra transformers spel sen PS2.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

oooh oooh nostalgi!

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Hoppas att dom lyckas, har inte funnits ett bra transformers spel sen PS2.

So true!

Hoppas detta fyller upp tomrummet efter Transformers på PS2.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Omega Supreme är med yeah

Jo, och där finns ännu en anakronism. Omega Supreme introducerades i generation 1, som basförsvar till den havererade Arken, alltså PÅ JORDEN.

Det är synd och skam att utvecklarna inte kan ha bättre koll på Transformers-"loren" än såhär. Spelet ser för övrigt ut att vara sjukt "bayigt" och verkar ha tappat allt av Transformers känsla.

Transformers var bättre förr...

(Jo, jag är bara en aaaaaning bitter... )


signatur

Information wants to be free!

Medlem

Hoppas detta blir som Batman Arkham Asylum.. Bort från filmmanus och in med riktig transformers action!

Medlem

Kan någon förklara för mig varför de förvandlas till bilar? Ska inte det här utspela sig före innan de kom till jorden?
Och jo, det är bilar de förvandlas till, med fönster för passagerare o allt. Verkar lite lullull
Dålig designer som inte läst på kanske?

Medlem
Skrivet av Zechnubis:
Skrivet av Dinskugga:

Omega Supreme är med yeah

Jo, och där finns ännu en anakronism. Omega Supreme introducerades i generation 1, som basförsvar till den havererade Arken, alltså PÅ JORDEN.

Det är synd och skam att utvecklarna inte kan ha bättre koll på Transformers-"loren" än såhär. Spelet ser för övrigt ut att vara sjukt "bayigt" och verkar ha tappat allt av Transformers känsla.

Transformers var bättre förr...

(Jo, jag är bara en aaaaaning bitter... )

synd att DU inte har bättre koll på transformers-loren heter det

Omega supreme fanns innan autobots krashade på jorden. han var med i det stora kriget på cybertron innan dem stack till jorden.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Jag tror jag kissade lite i byxan nu.


signatur

Det blir nog bättre än Michael Bay filmen...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Detta ser jag fram emot. Sen att spelet kommer innehålla 3 player co-op gör inte saken sämre


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

oooooooooooh i...wants......
.....someone hand me a sock....


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

1
Skriv svar