Natural Selection 2 filmat

Robot
Medlem
Natural Selection 2 filmat

<3 Lerk's, flög alltid runt o bet folk i arslet när jag var en

Medlem

Det där såg så billigt ut. Men spelet kan säkert vara kul i sin helhet. Ettan var grymt kul dock! Undra ifall man ska dra hem det o köra det igen

Medlem

oj måste dra hem första, var ett tag sen nu


signatur

OORRYYEE!!

Medlem
Medlem

natural slow motion verkar lida lite av samma sjukdom som avp:s aliens

Oo sa inte möe men ge spelet, kan vara kul även i detta fpsklimatet


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Det är inte gameplay. Det är en sekvens renderad i spelmotorn.

Medlem

Precis som Wartex sade så är detta gjort i deras Cinematic Editor som visades upp för någon vecka sedan, själv är jag glad över att de har behållit Lerkens gamla utseende och även lagt in den gamla goda Spike attacken igen <3

Medlem

Lite väl mycket kalkon över den nya lerken kanske, att spik-attacken är tillbaka gillas skarpt dock!

Inaktiv

Han var inte vacker, men älskade första NS som tusan, 2an är nog ett garanterat köp

Medlem

Hoppas de lyckas bevara orginalets gameplay hos NS2 som i mina ögon är minst lika kul och beroendeframkallande som CS om inte bättre. Vi som är fans får sen gör vårt bästa för att marknadsföra ns2 när det väl släpps om det lever upp till förväntningarna. Problemet med gamla ns var den branta inlärningskurvan för nya spelare.

adrenalin spikes for the win!


signatur

Inte en chans att jag lägger 1 krona på ett SOE spel i framtiden.

Medlem

Forbokat ofcourse :P. Gillar editorn, kan nog bli riktigt bra detta. Sen att det e slowmotion ar som sagt att det e renderat i motorn bara, inte sjalva gameplayet ursakta svengelskan...

Medlem

Första NS var grymt. Blir lätt köp av 2:an. Har fan många bra barndomsminnen från ettan.


signatur

Have a good time!

Medlem

Bara jag som tyckte den såg ut som en förväxt kalkon?

1
Skriv svar