Dungeons & Dragons tar revansch

Robot
Medlem
Dungeons & Dragons tar revansch

DDO är helt klart ett av de bättre MMO's som nånsin gjorts i min mening.. Men förmodligen måste man vara lite invan i D&D världen för att verkligen kunna njuta

Medlem

DDO är riktigt kul på alla sätt och vis. Har inte kört så långt, men gillar spelet skarpt. Men som Kerrai säger, man måste känna till grunderna i D&D för att förstå sig på vad alla stats och sånt gör.

Riktigt roligt att det går bra för Turbine faktiskt. De gör verkligen inte dåliga MMO's. Gillar t ex Lord of the rings online skarpt också


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Inaktiv

DDO är för min del det bästa MMO på marknaden. Har spelat nästan alla MMO, men det ända MMO som jag går tillbaka till är DDO. Även grafiken är bättre än många andra därute. Men sen har jag ju spelat detta i 3½ år nu.

Medlem

Fortfarande inte gratis i europa antar jag?.......

Inaktiv
Skrivet av caelestis:

Fortfarande inte gratis i europa antar jag?.......

Nepp blir nog inte det heller.. Eftersom många har lämnat europa versionen för gratis US version.. Faktisk är europa halv död, nästan inga folk på, och svårt att hitta grupper..

Inaktiv

Tyckte det påminde ganska mycket om Neverwinter nights. de måste ha använt sig av liknande spelmotor antar jag. Lite trist att det är som Conan, ganska mycket instanserat. Samtidigt förstår jag att det är själva grejen med Dungeons&dragons, just att spela i dungeons.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Good for you, det är en bra strategi, låta folk testa innan man köper så får man avgöra om det är något att lägga tid och pengar på.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar