Paradiset i din hand i april

Robot
Inaktiv
Paradiset i din hand i april

Vilket jävla skräp... på så många sätt...

Inaktiv

Folket på Tecmo måste ha ett av de roligaste jobben någonsin.
"Älskling, vad gjorde du idag på jobbet?"
"Jag jobbade på XXX's bröst idag, de såg inte rikigt fina ut när hon hoppade."
"Jaha, vad skoj, plockar du upp barnen sen på vägen hem imorn?"

Inaktiv

Inte fattat vad spelet går ut på men jag har för mig att det var beach volley?

edit:

Fttar fortfarande inte. har googlat och läst men alla bara talar om tuttar. Död eller levande? Knullar man döda mangatiins på den andra stranden eller vad?


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

ingen aning, men hade jag haft PSP hade det varit ett säkert köp! =D

Medlem

*fap fap fap fap fap fap*

I will beat my dick like it owes me money.

Medlem

Haha ja jävlar, man måste ändå älska japanerna

Medlem

Har nog aldrig sett så mycket rumpor och bröst i en trailer.

Medlem

Wa wa wee wa, vilken bild!

Medlem

"Tecmo-producenten säger att intentionerna med Dead or Alive: Paradise inte varit att göra mjukporr, utan snarare att visa upp vackra kvinnokroppar."

Gränsen mellan dessa två ting är väl hårfin?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Trailern skriker ju för fan mjukporr. Är inte den som klagar över "vackra kvinnor" men det här är ju bara att överdriva.

FM-guru
F.d. Sisyr

Vad i helvete..

Medlem

Den trailern bevisar att det handlar om mjukporr.

Tja mitt paradis får gärna vara fyllt med massa vackra kvinnor, även om psp inte är mitt paradis och jag inte äger en. Sedan kanske man inte ska säga att det är mjukporr med tanke på att de lär ha kläder på sig även om det kan vara extremt lite.

Dock skulle jag tycka det var roligare om de stod för vad de skapar. Sedan kan de också göra ett riktigt spel (doa som fighting= dött?) som man kan spela på en riktig konsol också.

Förresten till er som tycker saker (tex Kharif): Det finns faktiskt dem som jobbar på riktiga H-games... vad tror ni om deras jobb då?


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Phobos:

*fap fap fap fap fap fap*

I will beat my dick like it owes me money.

Fick mig å garva rejält.

Medlem

Haha älskar hur dom inte vill göra mjukporr men dom har valt relativt vågade ställen att fokusera på i deras trailer i alla fall!

Medlem

Fy fan vad förnedrande mot kvinnor!

Blir fan till att bojkotta (förboka spelet)!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Rekommenderar små knattarna att låna pappas playboy eller nått istället.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Förstår inte vad spelet riktigt går ut på? Sen förstår jag inte riktigt varför det ställs frågor om mjuk porr. Inte fan ställs väl frågor om snuff när man hugger av huvud på folk i diverse spel.

Inte fan blir man väl fortfarande förvånad när man ser lättklädda/nakna brudar i tidningar, på tv och i spel.

Näe, låt folk göra spel som dom vill.. Gifz nytt Postal.

Medlem
Skrivet av Mack:

Förstår inte vad spelet riktigt går ut på? Sen förstår jag inte riktigt varför det ställs frågor om mjuk porr. Inte fan ställs väl frågor om snuff när man hugger av huvud på folk i diverse spel.

Inte fan blir man väl fortfarande förvånad när man ser lättklädda/nakna brudar i tidningar, på tv och i spel.

Näe, låt folk göra spel som dom vill.. Gifz nytt Postal.

Nu förstår jag inte, det här är väl en hemsida för folk som tänder på mord på unga flickor eller har jag kommit fel? *rodnar och backar ut*

---------------------------------------
just kidding

Medlem

wtf-sektionen!

Medlem
Skrivet av zyr0k:

"Tecmo-producenten säger att intentionerna med Dead or Alive: Paradise inte varit att göra mjukporr, utan snarare att visa upp vackra kvinnokroppar."

Gränsen mellan dessa två ting är väl hårfin?

Skulle mer säga att det är synonymer

Porrspel åt folket!

Inaktiv
Skrivet av Mack:

Förstår inte vad spelet riktigt går ut på? Sen förstår jag inte riktigt varför det ställs frågor om mjuk porr. Inte fan ställs väl frågor om snuff när man hugger av huvud på folk i diverse spel.

Inte fan blir man väl fortfarande förvånad när man ser lättklädda/nakna brudar i tidningar, på tv och i spel.

Näe, låt folk göra spel som dom vill.. Gifz nytt Postal.

(SE)X-BOX?
THE GAME MASS EFFECT IS A VIRTUAL SEX SIMULATOR!

De hittar alltid på något nytt att skylla allt fel på, är enklare att klaga först och ta reda på allt sen

Medlem

Vad är inte kvinnoförnedrande i denna tid vi lever i?
Haha men, inte mjukporr? Hm, owell klagar inte på att se halvnakna kvinnor göra... Ja vad dom nu gör i spelet?
Hur som helst, ge oss ett nytt DOA istället för massa tjafs!

Inaktiv

there is a boob monkey in the tree!!!

HAHA höll på att börja stor garva när jag såg det med tanke på hur man börjar föreställa sig alla andra som sitter och kollar på trailern.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Det här kommer från ett land som sprutar ut baddräktsmodell-DVD:er i en sådan takt att de kan sälja dem i lösvikt om de vill. Nuff said.

Medlem

Först och främst måste jag ju säga att ett det ser riktigt bra ut, rent grafiskt.
För det andra så är det så fruktansvärt smaklöst att öppningsscenen i Barb Wire upphöjs till ett mästerligt konstverk som vi bör bör spara för framtiden.
Vilken jävla skit de fyllde det klippet med.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Först och främst måste jag ju säga att ett det ser riktigt bra ut, rent grafiskt.

Bör nämnas att trailern troligtvis inte är grafiken de kommer ha ingame, är ju till psp så bara att ge upp alla drömmar om paradiset för ett tag

Medlem
Medlem

Dagens goda skratt

12
Skriv svar