Microsoft marknadsför Natal med kändisar

Robot
Microsoft marknadsför Natal med kändisar
Medlem
Microsoft marknadsför Natal med kändisar

Inte ens kändisar kan hjälpa ett sjunkande skepp.

Medlem

let the flame war begin......

Medlem

Men detta har de väl hållit på med rätt länge nu, eller blandar jag ihop det med sony's grej?

Det märks kanske hur intresserad jag är

Medlem

Oj vad jag inte vill lira via Natal, Till och med när jag är ensam så skulle jag skämmas.

Medlem

Ser fram emot Natal, Till skillnad från Wii och dess kloner så verkar det som något kul och innovativt. Förhoppningsvis erbjuds mer än bara dansspel och railshooters, möjligheterna är oändliga och man hoppas MS tar till vara på vad Natal kan erbjuda.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Ser fram emot Natal, Till skillnad från Wii och dess kloner så verkar det som något kul och innovativt. Förhoppningsvis erbjuds mer än bara dansspel och railshooters, möjligheterna är oändliga och man hoppas MS tar till vara på vad Natal kan erbjuda.

Wii var väldigt innovativt när det släpptes, och även där var möjligheterna "oändliga".

Problemet ligger i utvecklarnas förmåga att göra något bra av det hela.

Medlem

Allt jag ser är tomt hype. bevisa att skiten fungerar först.
som jag sagt innan men säkert nån fanboy missat är att dom inte visat nåt än som fungerat, allt var på e3 där dom, saker som lika väl kunde körts på eyetoy, den där gubben med foten som faila, och en vision. inkluderat milo som bevisligen är fake, till viss del eller helt och hållet. om grejen fungera så bra som dom påstår, varför finns det inte fler vidoes på när folk använder den, also som ett rent test. kommande spel skulle väl kunna visa ett demo ialla fall när man ser vad det används till. men nej, vi ska göra reklamer med kändisar istället. skiten MÅSTE sälja!

Medlem

Jag minns för ett tag sen när någon posta en länk där dem visade upp en man som lirade Half-Life med Natal. Han skulle trycka på en knapp i spelet, det var väl typ det hela videon gick ut på när jag tänker på det...Hur han försöker trycka på knappen. Hahah...Han står och viftar men inget händer..När han viftar för att trycka på knappen så blir det istället att han rör sig ifrån knappen. Dem hade en hel del att jobba på, annars kommer det bli struligt att göra allt med händerna! Det såg inte bra ut. Obs. Jag är inte emot Xbox.

Inaktiv

Varför ska de alltid vara kändisar i spel numera?
Jag förstår folk som Lance Henriksen vill vara med i Alien spelen men.

Varför ska vi ha kändisar i spel som Mass Effect? Personligen är jag rätt ointresserad av vilka som gör rösten, bara de gör den bra.
Hörde Starcraft 2 ska ha en del kändisar ochså, även en del där som inte ens spelat spelet.

Medlem
Skrivet av Kharif:

Varför ska de alltid vara kändisar i spel numera?
Jag förstår folk som Lance Henriksen vill vara med i Alien spelen men.

Varför ska vi ha kändisar i spel som Mass Effect? Personligen är jag rätt ointresserad av vilka som gör rösten, bara de gör den bra.
Hörde Starcraft 2 ska ha en del kändisar ochså, även en del där som inte ens spelat spelet.

Duh. Det handlar inte om att kändisar ska vara med i spelen utan att de ska användas i marknadsföringen. Så på TV är det David Beckham som står och viftar istället för random lycklig familj.

Medlem

Räckte för min del med Eye-Toy till PS2. Känns som samma skrot och korn.
Vill jag röra på mig så går jag ut och gör det.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Natal skulle jag kunna tänka mej använda när man bläddrar bland menyn för att välja låt osv.
Men fan inte skulle jag palla att vifta på armana varje gång jag vill slå någon. Skulle jag tycka att det är något som jag har lust med köper jag wii istället..


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

1
Skriv svar