Aliens: Colonial Marines vaknar till liv

Medlem
Aliens: Colonial Marines vaknar till liv

wohoo !! go gearbox

Medlem

Hoppas det här spelet blir bättre än senaste AvP...

Medlem

yes fan va najs, detta ska ju slå avp lätt.

Medlem

JAAA jag har varit taggad på det här sen 2008 nu xD


signatur

Man saknar inte kon förrän båset är tomt

Medlem

Bra, släpp spelet nu så vi får ett bra alien spel ;P, Marines ftw

Inaktiv

Och whinet över AvP fortsätter...

Medlem

ohh nice
Kul o höra att dem är taggade om sina produkter också

Medlem

Hahaha, tror dom att dom kan lura mig på en 500 spänn till?
Idioter, dom har bevisat att dom inte kan göra spel så varför skulle man bry sig om detta?
Om dom jobbar 2 år till så kanske man kan starta spelet utan problem. Dom borde släppa detta gratis!

(Ps. Jag är grymt besviken på SEGA/rep.)

Medlem
Skrivet av WhiteHorse:

Hahaha, tror dom att dom kan lura mig på en 500 spänn till?
Idioter, dom har bevisat att dom inte kan göra spel så varför skulle man bry sig om detta?
Om dom jobbar 2 år till så kanske man kan starta spelet utan problem. Dom borde släppa detta gratis!

(Ps. Jag är grymt besviken på SEGA/rep.)

Men är du dum i huvet eller?
Det är Gearbox som gör detta spel, det har varit under utveckling sedan runt 2006 innan ens AVP3 påbörjades.

Medlem

Marines är alltid tråkiga att spela som i AvP, så Colonial Marines lär väl inte bli speciellt bra.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Marines är alltid tråkiga att spela som i AvP, så Colonial Marines lär väl inte bli speciellt bra.

Tvärtom måste jag säga för min del ,finns inget tråkigare än Predator och Alien. Det är ju marine upplevelsen man vill ha , lite inlevelse från filmerna inget jävla hippo.

Medlem
Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av kebbe:

Marines är alltid tråkiga att spela som i AvP, så Colonial Marines lär väl inte bli speciellt bra.

Tvärtom måste jag säga för min del ,finns inget tråkigare än Predator och Alien. Det är ju marine upplevelsen man vill ha , lite inlevelse från filmerna inget jävla hippo.

Jag skulle säga att tanken av att lira en marine i ett spel där man kan vara en utomjording är lite trist, med tanke på att man är ju människa i nästan varenda FPS. Därför skulle det ju kunna vara mysigt att lira som en alien eller w/e för variationens skull.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av WhiteHorse:

Hahaha, tror dom att dom kan lura mig på en 500 spänn till?
Idioter, dom har bevisat att dom inte kan göra spel så varför skulle man bry sig om detta?
Om dom jobbar 2 år till så kanske man kan starta spelet utan problem. Dom borde släppa detta gratis!

(Ps. Jag är grymt besviken på SEGA/rep.)

Men är du dum i huvet eller?
Det är Gearbox som gör detta spel, det har varit under utveckling sedan runt 2006 innan ens AVP3 påbörjades.

Hmm... vart ska jag börja?
Hur många spel är ärligt färdiga när dom släpps?
Det är inte många det, en del är sämre än andra. Men över lag så är det för mkt skit.
Jag vet att det är inte är reb. som utvecklar spelet.
Men vad spelar det för roll. Jag hoppas du förstår min poäng. Det är I N T E många utvecklar som får eller kan göra bra spel.

Men visst, jag skulle inte må dåligt om du har rätt.

Medlem
Skrivet av Greve_Peter:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av kebbe:

Marines är alltid tråkiga att spela som i AvP, så Colonial Marines lär väl inte bli speciellt bra.

Tvärtom måste jag säga för min del ,finns inget tråkigare än Predator och Alien. Det är ju marine upplevelsen man vill ha , lite inlevelse från filmerna inget jävla hippo.

Jag skulle säga att tanken av att lira en marine i ett spel där man kan vara en utomjording är lite trist, med tanke på att man är ju människa i nästan varenda FPS. Därför skulle det ju kunna vara mysigt att lira som en alien eller w/e för variationens skull.

Är inte av samma karaktär iaf, jag menar bara för att man kör många fps eller 3rd person skjutare betyder inte att man automatiskt skulle föredra o lira som alien eller necrophorm i tex deadspace.

Upplevelsen som räknas.. ja menar det finns tusentals fps på marknaden, men du kanske ser ett Alien Fps som samma upplevelse som BF2..

Man är ju trots allt människa i båda..

Medlem

Äntligen! Ser fram emot detta, ge mig splitscreen coop!


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Skrivet av Nocturne:

Äntligen! Ser fram emot detta, ge mig splitscreen coop!

Ge mig vanlig hederlig PC-coop

Nice, blir säkert mycket bättre än AvP...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det får anstränga sig om det ska vara sämre än AvP3 iaf


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Man bör nog inte gämföra Colonial Marines med AvP.
För det första tror jag inte att det kommer vara med Predators över huvud taget i spelet,
sen är det ett annat spelhus som gör spelet,
och spelet har fokus på Marines och deras lilla chans att överleva mot en mängd rymdvarelser.

Medlem

4 player co-op ftw!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Detta är trevliga nyheter att vakna upp till. GO GEARBOX!


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Riktigt smaskigt att höra att de kommer fortsätta med spelet. Tummen upp Gearbox.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Gearbox kommer säkerligen med STEAM, så då är det bara att lägga ned.

Borderlands var iofs kul i en timmer eller två.

Dock sätter man pris på underhållningen iaf, jaha nu har du köpt ett blockbusterspel för 240kr, då får du inte nöje för mer heller.

Dock finns det inget som säger att ett 698kr spel är lika bra.

Förbannat synd att arkadspelen mer eller mindre försvann för då hade MAME kunnat utvecklas till något fantasitskt istället för en orealistisk dröm tillika våt fläck på någon finnig tonårings täcke.

bra ide, värdelöst genomförande.

Nåväl, nog med galla, dock aliens kommer säkerligen locka, men gearbox version blir säkerligen en besvikelse, precis som AVP 2010.

Vill ni ha något att sukta efter?

Förmodligen en utvecklare som försöker realisera sina visioner om hur ett bra spel skall vara.

Ett community som sjuder av positiv energi

http://www.interstellarmarines.com

Gå dit och titta, ge dem ert stöd för det är dem väl värda, detta kommer blir ett spel av gamers FÖR gamers.

/MR RIP LEY


signatur

Denon / Pioneer

Skrivet av WhiteHorse:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av WhiteHorse:

Hahaha, tror dom att dom kan lura mig på en 500 spänn till?
Idioter, dom har bevisat att dom inte kan göra spel så varför skulle man bry sig om detta?
Om dom jobbar 2 år till så kanske man kan starta spelet utan problem. Dom borde släppa detta gratis!

(Ps. Jag är grymt besviken på SEGA/rep.)

Men är du dum i huvet eller?
Det är Gearbox som gör detta spel, det har varit under utveckling sedan runt 2006 innan ens AVP3 påbörjades.

Hmm... vart ska jag börja?
Hur många spel är ärligt färdiga när dom släpps?
Det är inte många det, en del är sämre än andra. Men över lag så är det för mkt skit.
Jag vet att det är inte är reb. som utvecklar spelet.
Men vad spelar det för roll. Jag hoppas du förstår min poäng. Det är I N T E många utvecklar som får eller kan göra bra spel.

Men visst, jag skulle inte må dåligt om du har rätt.

Nej men isåfall ska du ju inte uttala dig om detta spelet. Spy galla i en AvP tråd istället.


signatur
Medlem

Ser verkligen fram emot detta, lär bli riktigt grymt. Gillade AVP3, lite besvikelser bara dock.. men annars är spelet skoj.

Till er andra som bara klagar över spel, så kan jag ju säga åt er att hålla er borta i såna fall, varför ens ge er in i dessa artiklar om spelen om ni nu endå vet att dessa spel "kommer att misslyckas"? Ni ska inte heller börja klaga på ett spel som ni inte ens har sett in-game bilder på eller prövat än. Så trött man blir på er.

1
Skriv svar