Helgens digitala erbjudanden vecka 8

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 8

Många bra deals den här veckan!

Medlem

100 spänn för Batman. GET!

AW8
Medlem
Skrivet av Mabec:

100 spänn för Batman. GET!

Agree!
Fy fan vad billigt. Det är ett riktigt bra spel, funkar bra på PC med.

Om ni inte gjort det redan - Köp!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Köpte Batman: AA Collectors Edition för någon dag sen. Man fick med en 14" Batarang (eller penisförlängare) :>

Medlem

Har varit sugen på Dawn of War 2 ett tag nu, men inte känt att det varit värt 200 kr. Wow, 5£!

Mycket gott och blandat...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Någon som vet hur det funkar om man skulle köpa Arkham asylum från games for windows live? Går det att ladda om för all framtid (som steam) eller är det tidsbegränsat?


signatur

"Now you can see I've taken a hit to my head. It's nothing serious, but I am bleeding badly." -OFP2

Medlem

Alla köper Batman nu!

Medlem

Jag har inget emot att handla mina spel via Download. Men att köpa exempelvis Supreme Commander för €45 på Steam, när man kan beställa det från butik för 350 spänn så är det ju bara löjligt. Hur fan kan det vara en "Deal"

Jag förstår om de måste ha samma priser överlag men med tanke på vad Euron står i så är det sällan särskilt förmånligt att handla digitalt (På Steam iaf).

Som flera för mig sa dock. Har ni inte spelat Batman så köp. Lätt ett av de bästa spelen 2009!

Medlem

Skulle ha köpt batman men har redan det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Wow, 100 riksdaler för batman! D blir ett direktköp


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Någon som får windows live for games att fungera? Har försökt skapa 3 olika konton, men det fungerar inte å logga in.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv
Skrivet av Ringo:

Jag har inget emot att handla mina spel via Download. Men att köpa exempelvis Supreme Commander för ?45 på Steam, när man kan beställa det från butik för 350 spänn så är det ju bara löjligt. Hur fan kan det vara en "Deal"

Jag förstår om de måste ha samma priser överlag men med tanke på vad Euron står i så är det sällan särskilt förmånligt att handla digitalt (På Steam iaf).

Som flera för mig sa dock. Har ni inte spelat Batman så köp. Lätt ett av de bästa spelen 2009!

Lite tokiga priser på Steam då de satte ett likamedtecken mellan dollar och euro när de bytte till euro. Visserligen var inte VAT medräknat i det tidigare dollarpriset.

Medlem
Medlem
Skrivet av magma:

Någon som får windows live for games att fungera? Har försökt skapa 3 olika konton, men det fungerar inte å logga in.

Jag hade problem att logga in på mitt konto första gången jag prövade starta GFWL. Fick varningar om att det inte gick att skapa en säker anslutning eller något. På försök två gick det dock igenom utan problem.

Till den som undrade om detta köp gäller för all framtid är jag osäker. Enligt disclaimern på spelet så står det att DRM används och att antalet nedladdningar/installationer kan begränsas. Står dock inget specifict så det var ju inte något direkt informativt MS hade att komma med...

Medlem
Skrivet av Thanatos84:

Någon som vet hur det funkar om man skulle köpa Arkham asylum från games for windows live? Går det att ladda om för all framtid (som steam) eller är det tidsbegränsat?

tjena

Bra fråga! Efter lite strul med några konton, lyckades jag till slut logga in. Man skapar ett konto hos games for windows live (ett gametag) anger email, osv. Se till att vara inloggad samtidigt på ditt hotmail konto när du loggar in på GFWL.

Angående antalet nedladdningar, finns en del av dina frågor besvarade här:

http://forums.gamesforwindows.com/t/9446.aspx

/Markus


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av CyberDOG:
Skrivet av magma:

Någon som får windows live for games att fungera? Har försökt skapa 3 olika konton, men det fungerar inte å logga in.

Jag hade problem att logga in på mitt konto första gången jag prövade starta GFWL. Fick varningar om att det inte gick att skapa en säker anslutning eller något. På försök två gick det dock igenom utan problem.

Till den som undrade om detta köp gäller för all framtid är jag osäker. Enligt disclaimern på spelet så står det att DRM används och att antalet nedladdningar/installationer kan begränsas. Står dock inget specifict så det var ju inte något direkt informativt MS hade att komma med...

Tack för ditt svar. Precis. Jag gjorde samma sak och kunde till slut logga in.

Nej, precis. Microsoft å deras DRM-skydd...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Kan man lägga in key från THQs webshop i steam?

Medlem
Skrivet av zAjben:

Kan man lägga in key från THQs webshop i steam?

Borde nog funka. Jag kunde då lägga in min retail key i steam av WH40K: DoW2 så det ska nog inte vara några problem.

Inaktiv

Samma här inga problem alls att lägga in WH40K DoW2 i steam vet dock inte hur det är med bonus key som man fick av thq.. ska väll läggas till efter installation (hoppas jag)

Medlem
Skrivet av zAjben:

Kan man lägga in key från THQs webshop i steam?

https://support.steampowered.com/kb_article.php?s=3be8edff682...

Medlem

Köpte dawn of war 2, aldrig spelat det men hört bra saker om det. Koden gick att aktivera i steam också perfekt.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

OMFG!! King's Quest Collection! w00t!! :heart: :heart:

Frågan är om det funkar för Windows 7 dock

Medlem

Nu blir jag fan ledsen. Best of Indie Vol.3 för det där priset och jag har inga cash övers.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Vill ha batman! Men var köper man det och hur?


signatur

Uncharted 2 beställt!

Medlem

Dawn of War 2! Yes! Bra jobbat alla extra-pris monkeys där ute

Medlem

Detta är en av de bästa "funktionerna"/nyhetsrutinerna på FZ - keep it up!


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Medlem

Jag håller med mini-mus till 100%.

Utan FZs koll på erbjudanden hade jag helt missat Batman-erbjudandet. Många tack!

Medlem

Jag haffade ochså Batman men först såg jag bara den från Gamersgate och tänkte är ni tokiga kostar ju inte alls 100kr så jag var nära på att ta det där sen såg jag att det var från Windows Live. Blev 2 nya spel i helgen då. Batman samt Call of Juarez 2 för 149kr från webhallen.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

12
Skriv svar