Släppdatum för Return to Ostagar till PS3

Robot
Inaktiv
Släppdatum för Return to Ostagar till PS3

Trodde det stod "Return to ostbågar"

Medlem

Mmmm...ostbågar...


signatur

Trying is the first step towards failing

Inaktiv

Bioware är grymma på spel men det är rackans vad sega dom är på att släppa sina DLC. Väntar på Hammerhead till ME2 men det är tydligen försenat till slutat av mars... vem är förvånad

mmm ostbågar, den hårda crunchy varianten yum yum :heart:

Medlem

Jag tycker de kan lägga ner fokus på DLC's. De som har släppts har inte tillfört mkt.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Ingen förklaring till varför PS3:ans DLC inte släpptes samtidigt som Xbox och PC?

Medlem
Skrivet av Darkst@r:

Ingen förklaring till varför PS3:ans DLC inte släpptes samtidigt som Xbox och PC?

Undrar oxå, surt att det dröjt så, kan tänkas skippa eller vänta med att skaffa Ostbågens Återkomst pga av detta, för det kommer ju så mkt annat man vill ha i Mars, dessutom fyller både Frugan och brorsan så f-n va pank jag kommer bli..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Är det nån xbox spelare eller PC gamer som kan berätta om Ostbågens återuppståndelse var värt att köpa?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Jag har det på 360... Några nya fighter, lite gear, story osv... Kanske tog mig 2 timmar att köra igenom? Jag tycker att det var värt det, det kostade ju ändå bara 50 spänn. Inget märkvärdigt alls, men 50 spänn mer eller mindre kvittar mig iaf.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

låter bättre än första dlc-delen till AC2 som var slut på 1 timme, tack för att du svarade!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Ska köpa Sagan om Ostbågens återkomst idag till PC, kanske hör av mig om jag kommer ihåg >:3

1
Skriv svar