Ingen Wii-uppföljare än på länge

Robot
Ingen Wii-uppföljare än på länge
Medlem
Ingen Wii-uppföljare än på länge

Eh, Skeptisk.

Medlem

Gillar inte henne

Medlem

Nä Nintendo, gå tillbaks till era rötter. En vanlig kontroll, vanliga knappar, bra spel. "Innovation" tycker jag låter meh...

Medlem

varför? varför kan vi inte få tycka om nintendo igen?
varför envisas dom med att vara blajskit!?

Medlem

Man kan väl på ett sätt inte kalla Wii misslyckat, eftersom det är den mest sålda konsollen har jag för mig, rätta mig om jag har fel.
På så sätt har dom ju lyckats nå ut till en bred publik och sålt mycket.
Men jag håller med och tycker att dom borde satsa på bättre hårdvara till nästa konsol.

Medlem

Nu kan ju ni alla som säger att spelvärde > grafik gå och köpa en Wii?

Medlem

wii är kul med polare även fast det är ultra nördigt hehe om man spelar som det är tänkt.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Hoppas verkligen alla konsoller får extra lång livslängd denna generation...Ja, det inkluderar Wii

Medlem

Denna generation ?
Xbox360 har ju rätt många år på nacken och lär bli fler om jag förstått MS rätt. De snackade väl om 5 år till på den iom Natal så du behöver inte oroa dig över att denna generation ska försvinna speciellt snart.
PS3an utnytjas ju inte heller ännu ens i närheten till fullo(utom senaste GT spelet) och PS2 lever ännu så när kan man egentligen säga att det sker ett riktigt generationsskifte?

Medlem

"fokus på spelmässiga innovationer snarare än grafikmässiga" hmmm det är ju trots allt grafiken man eftersträvar att få så bra som möjligt om man inte vill spela super mario endast!! en utveckling av wii eller en ny konsol från nintendo är nog inget man ska räkna med som ska hålla måttet med konkurenternas konsoler.


signatur

Google is your friend!!!

1
Skriv svar