S: Wow konto med 5st lv80

Inaktiv
S: Wow konto med 5st lv80

Säljer mitt wow konto med 5st lv80

alla har coldweather flying/epic flying speed och dualspecced redan.

Jag är på jakt efter en gamecube med windwaker/metroid prime 1-2/resident evil4 i gott skick

eller en xbox360.
gammla 400mhz pc2700 minnen eller ett sjysst AGP grafik kort.

Allting i form av tvspel är intressant helt enkelt.
Kontanter går naturligtvis det med.

1. paladin human male: full epic gear for prot/holy/retri gear är från 10manna och 25manna har t.ex den coola flameskölden från patchwerk
proffesions: enchant/engineer/cooking/fishing alla vid 450.

2. Priest human male: Fully epic från ulduar 25/10manna och lite från naxx med större delen av gearen är från ulduar.
proffesions: scriber/herber 450/450

3. mage human female: ny dingad har lite naxx10 epics och crafted/heroics epics. Ej dualspecced men har epic flying/coldweather.
proffesions: alchemy/herber 450/450

4. Death knight human male: 25manna naxx geared mestadels inkl shoulders och allt annat coolt som gör att det synns att den här killen muckar man inte med, riktigt stark dps har epic vapen både för 2hand och dualwield 1handers.
prot gearet är blandat blue/epics från upp till 25man.
proffesions: miner/JC 450/450 med massor av recept från JC daily quest.

5. Rogue undead male: Ny dingad så har lite av heroic gear upp till tier8.5(25manna ulduar tiern) riktigt bra dps som mutilate och har dualspecc för combat också om man vill lira med svärd istället för daggers. svärden ä'r 156.4dps=naxx25
Har coldweather flying men bara normal speed
Proffesions: enchanting/skinner 420/450

På kontot finns det massa guld och items/materials som kan säljas på AH lr bara behålla för alts.

Kontot är så att det är svin enkelt att tjäna guld.

Det ligger även en tailor i form av lv68 warlock human som man kan göra ebonweave/spellweave etc med.

ligger även en 71 druid med resto/boomkin lv70 epics.

och också:
dranei shaman lv32(10% exp shooulders och vapen)

Belf paladin lv15(10% exp shoulders finns)
hunter 49 dwarf(10% exp shoulders finns)

Pris är som sagt lite upp till dig vad du har att erbjuda. Ser helst att byte/deal sker mellan 4 ögon eftersom i annat fall är det förskott som gäller och jag kan tillägga att jag är en otroligt klippa på att inte falla offer för scammers.

Allt är naturligtvis original och jag är första och ända ägaren till kontot, så secret question etc etc finns.

Medlem

Bryter mot Blizzards EULA att sälja konton afaik, och därmed inte tillåtet på forumet.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Är så trött på såna som säljer sina konton:evil:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Som Zelaxe sa, samt håller helt med MilleX.

Det roligaste var nog att han registrerade sig på forumet bara för att sälja sitt jäkla wow-konto...

-.-


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Ärligt, get a life. sluta klaga på folk.

1
Skriv svar