Inga nazist-zombies i Modern Warfare 2

Medlem
Inga nazist-zombies i Modern Warfare 2

eller varför inte odöda muslimer??

Inaktiv
Skrivet av invader:

eller varför inte odöda muslimer??

För det skulle innebära att dom skulle vara tvungna att göra nåt som ingen gjort förut.

Det går självklart inte för sig, förstår du väl?

Medlem

jo det är klart vad dumt av mig. IW skulle väll inte göra nåt sånt.
men för att vara allvarlig så dödar man ju en massa oskyldiga på flygplatsen så varför inte en muslim-zombie del.
det hade dessutom funkat bra med MW

BME
Medlem
Skrivet av invader:

eller varför inte odöda muslimer??

Iof jävligt få araber i MW2, mest ryssar, brassar och jänkare man fick döda. Zombie-Lenin eller dylikt kanske hade varit roligt, men många av Spec Ops uppdragen är ju i princip horde mode. Vore kanske en kul grej att panga zombies med ACU-130


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

det är väl ingen som spelar skiten ändå?

Medlem

Varför förstår folk inte skillnaden på Infinity Ward och Treyarch? Varför är man överhuvudtaget förvånad över att Infinity Ward inte släpper något skoj som en zombiemodd?

Infinity Ward= företaget som gjorde konsollporten Modern Warfare 2, tog bort lutning, dedikerade servrar, möjliggjorde oändligt "noobtube" spam o.s.v.

Treyarch= företaget som gjorde bl.a. Call of Duty World at War med "nazisombies" och massor av nya kartor helt gratis.

Det enda som kan rädda Call of Duty serien är att låta Treyarch ta över helt. Som tur är så verkar det som att nästa del utvecklas av just Treyarch.

Medlem

men för att rädda cod måste ju Treyarch göra ny motor och inte köra på samma motor som dom senaste 3 spelen gjort

Medlem

Realistiska? xD

Medlem

fan också... hade sett fram att skjuta lite zombies...

Medlem

MW2 har redan förstört sig självt, då menar jag ryktet.. ja visst dem har sålt som smör men det ska tamefan bli intressant vid nästa infinity-ward titel släpp och se om dem är lika katiga då.

Hoppas folk håller vid sig och inte köper fler iterationer av sånt här skräp...

Medlem

Det ENDA som var bra med World at War var ju att man kunde köra nazi zombies. Med det sagt så hade jag roligare med nazi zombies än jag hade i MW2 överhuvudtaget.

Medlem
Skrivet av Pulkafettot:

Det ENDA som var bra med World at War var ju att man kunde köra nazi zombies. Med det sagt så hade jag roligare med nazi zombies än jag hade i MW2 överhuvudtaget.

precis det är det ändå som har varit kul av dom senaste cod 4/4.1/4.2

Inaktiv

dlc med modtools och dedikerat man måste betala för, då hade dom fan fått en slant av mig.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Inaktiv

Testat MW2 MP på brorsans konto, kan inte förstå varför folk vill lira de. Kan inte se varför folk skulle vilja köpa något mer av Infinity Wards.

Medlem

varför nazister? det utspelar sig ju i en snar framtid


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Som första person får jag väll säga att MW2 är ett skit kul spel :)...även om de tog bort vissa grejer


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Pulkafettot:

Det ENDA som var bra med World at War var ju att man kunde köra nazi zombies. Med det sagt så hade jag roligare med nazi zombies än jag hade i MW2 överhuvudtaget.

Spot on...
Satan va kul det var att slakta zombies.
Dom borde nästan släppa ett stand alone zombieslaktspel.

MW2 är kul.
Om man slipper noobtube spam, lyckas connecta.
Tyvärr så händer det väldigt sällan.
Visst man blir väl bara disconnectad 2 av 3 ggr av försöken.

Medlem

"förstöra den realistiska miljön" hahahahaha mer arcade får man leta efter.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Eh.. lol? Förstöra den realistiska miljön? HAhahaha, skojja lagom! XD <<

mg
Medlem

Meh, som någon redan påpekat, varför skulle IW släppa nazizombie DLC när det va trayarch som gjorde det i waw?

Meningslös artikel om ni frågar mig, som att säga "Microsoft kommer inte utveckla nästa Ubuntu Linux"

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Som första person får jag väll säga att MW2 är ett skit kul spel :)...även om de tog bort vissa grejer

Skit eller kul... antagligen det första.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

BRA! det är Trecarchs grej. Om du vill skjuta Zombies spela WaW elr L4D2

Medlem
Skrivet av Hannu87:

det är väl ingen som spelar skiten ändå?

Nej, bara en halv miljard

Medlem
Skrivet av predator:
Skrivet av Hannu87:

det är väl ingen som spelar skiten ändå?

Nej, bara en halv miljard

dubbelju tee eff, m8 ?

Medlem

nä fy fan det hade pajat hela skiten för mig iallafall!!

En trevlig nyhet, hade inget där att göra från början...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag må vara eftersträvande och försöker motverka anglifiering så långt efter bästa förmåga, men jag saknar helt klart ordet vandöd, som är det gammelsvenska ordet för levande död (zombie).

Medlem

Jag tycker IW har gjort ett grymt jobb med MW 2 och alla tidigare CoD spel. Dessutom är det deras kreation, Treyarch är bara en "hjälp" studio. Hade dessutom absolut inte velat ha några zombienazister!

Inaktiv

något som varit ballt hade varit gubbar som kommer emot en med c4 på kroppen och skriker "allah akbar" lyckas de komma för nära så ahh^^

12
Skriv svar