Spana in Alice in Wonderland

Robot
Medlem
Spana in Alice in Wonderland

Ser mer fram emot American McGee's Alice 2. Då första spelet var riktigt bra. Däremot kommer jag se filmen.

Inaktiv
Skrivet av lasershock:

Ser mer fram emot American McGee's Alice 2.

Samma här. Spelade dock inte igenom hela första, men diggar temat.

Medlem

Ser mer fram emot filmen


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Filmen verkar jävligt bra men de verkar som att all fokus ligger på Johnny Depp. Mad Hatter ska bara ha en lätt biroll.

Hur som helst så gillar jag Tim Burtons stil och jag tror att denna film kommer bli en av dom bästa filmerna i år.

Medlem

O_O Ta bort den där hemska clownen från startsidan

Medlem

men va fan ett spel nej nej

Alltså när samma spel kommer till DS som till Wii säger det en del om Wiis grafik etc... Men det känns bara tarvligt att släppa det till PC också...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Filmen blir no doubt skitbra... men licensspel brukar ofta misslyckas på en punkt, att vara bra.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

Alltså när samma spel kommer till DS som till Wii säger det en del om Wiis grafik etc... Men det känns bara tarvligt att släppa det till PC också...

Om man läser hela texten i artikeln så ser man att det inte är samma spel till wii och ds.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Filmen verkar jävligt bra men de verkar som att all fokus ligger på Johnny Depp. Mad Hatter ska bara ha en lätt biroll.

Hur som helst så gillar jag Tim Burtons stil och jag tror att denna film kommer bli en av dom bästa filmerna i år.

Har hört att det inte ska vara en version på vanliga Alice I Underlandet utan en uppföljare till den då Alice än en gång ramlar ner i hålet till Underlandet.:\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Johnny Depp featuring alice in wonderland

Medlem

ska bli intressant att se filmen men spelet är inget jag kommer titta vidare på iallafall.

1
Skriv svar