Film från Alpha Protocol

Medlem
Film från Alpha Protocol

Woa, vilken chockerande dålig trailer! Jag blev helt matt. Jag tyckte till och med att det var pinsamt att se på; utifall att någon skulle se mig!
Till på köpet från skaparna av två av tidernas mest misslyckade uppföljare.

Tråkigt, jag som var en smula intresserad tidigare.

Medlem

Håller med om att trailern var... lite lam. Trying to hard, eller vad säger man?

Spelet i sig är jag fortsatt intresserad av. I grunden är Obsidian en talangfull studio, och både KOTOR2 och NWN2 var i grunden bra spel. Båda spelen led dock av att ha blvit rushade ur dörren utan att ha fått tid att bli helt klara, något som jag hoppas att Alpha Protocol slipper, i och med den sista förseningen.

Medlem

Vilka vedervärdiga animationer.

Medlem

Vad spelar grafiken för roll när handlingen och spelmekaniken troligen blir i världsklass, det är ju Obsidian. Näe nu fick man ett nytt spel att vänta på, hade inte uppmärksammat detta innan nu vilken miss!

Inaktiv

Jag har alltid tyckt bra om obsidian, så jag kommer att hålla ögonen på A.P

Både nwn2 och kotor2 var riktigt bra spel - trots att grafiken inte var på toppklass

Medlem

jag är splittrad, Fallout 1,2 och Planescape: Torment är mina favoritrpgn men Obsidian verkar inte hålla så hög klass, orka mer terrorister och stulna kärnvapen dessutom.


signatur

subterranean homesick alien

Jag håller med Soda, känns som en blanding av Project IGI, första Splinter Cell och nån av Jason Bourne filmerna; varför visade de ingen riktig spelsekvens?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hoppas att det håller!

Medlem

muppigt värre...

Medlem

Förtfarande intresserad, även om storyn e lite 80-tals b-rulle...vilket man e uppväxt med så haha, ser skoj ut ^^

Medlem

eeeh varför har jag fått för mig att alpha protocol skulle bli ett mmo? >_>

Medlem
Skrivet av Darkst@r:

eeeh varför har jag fått för mig att alpha protocol skulle bli ett mmo? >_>

Finns ju ett MMO på samma tema typ, "The Agency" tror jag det heter. Lätt att förväxla, har själv gjort det.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av walter_iego:

Jag håller med Soda, känns som en blanding av Project IGI, första Splinter Cell och nån av Jason Bourne filmerna; varför visade de ingen riktig spelsekvens?

De har redan släppt en del gameplay-trailers, googla eller sök på GameTrailers så ska du nog hitta.

1
Skriv svar