Vinn biljetter till Bad Company 2-releasen!

Robot
Medlem
Vinn biljetter till Bad Company 2-releasen!

Chansade lite på svaren men skulle va grymt om man vann! Längtar som fan till att sätta tänderna i hela BFBC2 när det släppts!

Medlem

Ja här ska det krigas så musen rycker!

å Musmattan va ju cool!

Medlem

Saknar att inte kunna spela demot på 360 längre... :S

Medlem

Man måste ju bara kunna köpa musmattan i butik sen. Riktigt snyggt motiv är det!


signatur
Medlem

Musmattan är riktigt snygg, skulle verkligen inte sitta fel att vinna den!

Medlem

I want to party! Lycka till allihop:)

Medlem

Riktigt härlig tävling, med riktigt fina priser!!

Här ska tävlas minsann

Edit: det är någe vajsing med olika sidor just nu. Kan ej se recensioner och spel längre.

Error:

Warning: require_once(/home/fz/admin/techcom/links/link_game.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/fz/admin/common/enterprise_autoload.php on line 286

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/home/fz/admin/techcom/links/link_game.php' (include_path='.:/usr/local/lib/zend') in /home/fz/admin/common/enterprise_autoload.php on line 286

Edit...igen: Sry, nu funkar det igen


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Men vafan måste man vara 18 för att vara på festen?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Men vafan måste man vara 18 för att vara på festen?

De serverar alkohol, serrö!

Eller så är chansar de på att man har körkort och kör hem FZ redaktionen efteråt.

Medlem

Låter er över 18 tävla, skulle dock ge min högra hand (arm) för den där musmattan!

Förresten, varför gör ni inte en separat tävling där alla småpojkar som jag kan vara med och tävla?

Lycka till alleman!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Redaktör
Skrivet av v1ctory:

Låter er över 18 tävla, skulle dock ge min högra hand (arm) för den där musmattan!

Förresten, varför gör ni inte en separat tävling där alla småpojkar som jag kan vara med och tävla

Du kan tävla! Välj att du är under 18 längst ner så tampas du enbart om spelet och musmattan, inte festen.

Skrivet av plapo:

Eller så är chansar de på att man har körkort och kör hem FZ redaktionen efteråt.

Inte skulle väl vi...


signatur
Medlem

Jag gillart. Tackar återigen för en fin tävling. Och hoppas på vinst såklart! Om jag vinner hoppas jag att även Tompa är på festen, sista dansen!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Doo want på mattan

Medlem

I'll be there! (hoppas jag)

Medlem

Så kan man skära den i fyra bitar och fortfarande ha fyra tillräckligt stora musmattor.

Medlem

Så kan man skära den i fyra bitar och fortfarande ha fyra tillräckligt stora musmattor.

Medlem

Om de hade tagit bort BF loggan och lisens skiten hade musmattan varit rätt cool. Själv köpte jag en QPAD-matta för någon vecka sen. Hur skön som helst, och nästan lika stor som mitt tangentbord.

Medlem

Riktigt fina vinster måste jag säga!
Håller tummarna (som flera tusen andra) för att just jag vinner^^

Medlem

Nog den bästa tävlingen på FZ so far. Jag måste vinna! I NEED THIS!

Inaktiv

Om man är över 18 och ändå bara vill ha spelet/musmatta? Lite långt att åka från Skåne

Eller om man vinner kan man donera/sälja biljetterna =P

Medlem

Tycker det var lite dålig motiveringsfråga, alla har inte spelat Battlefield spelen. Det är som att bara såna som gjort det som vill/får vinna. Inte för att jag vill vinna det, men säger bara att. Aldrig gillat Battlefield.

Medlem

Om du aldrig gillat BF blir väl tävlingen sisådär intressant ändå?

Medlem

EPIC MUSMATTA!!!


signatur

Jadu

Medlem
Skrivet av ThreeZool:

Om man är över 18 och ändå bara vill ha spelet/musmatta? Lite långt att åka från Skåne

Eller om man vinner kan man donera/sälja biljetterna =P

Donera dom till mig. Jag springer upp till Stockholm från Lund om jag måste!

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Tycker det var lite dålig motiveringsfråga, alla har inte spelat Battlefield spelen. Det är som att bara såna som gjort det som vill/får vinna. Inte för att jag vill vinna det, men säger bara att. Aldrig gillat Battlefield.

Om man aldrig har spelat Battlefield - varför skulle man då vilja vinna?

Varför skulle man vilja gå på releasefest för BC2?

Nä just det...

Inaktiv

Någon som vet när vinnarna presenteras?


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

1
Skriv svar