S: Xbox 360 handkontroller, HDD och spel. *SÅLT*

Medlem
S: Xbox 360 handkontroller, HDD och spel. *SÅLT*

Tja, mitt Xbox 360 är trasigt och har nu en 120gb HDD, en 20gb HDD, 4 trådlösa vita handkontroller och en del spel att sälja.

2st av handkontrollerna har rechargeable battery pack i sig (har kvar vanliga batteri packet om det önskas också) så de kan bara laddas med PlayN'Charge kit eller Quick Charger Kit.

Gör helst affär inom Stockholms området men kan skicka varan och då betalar köparen frakt och pengarna ska in på kontot före jag skickar.

Priser:

120gb hdd -- 800kr

20gb hdd -- 200kr

Handkontroller

Styckpris -- 175kr
Paketpris för alla 4 -- 400kr
PlayN'Charge sladd -- 50kr

Spel

(GRAW2 är inte med, glömde det).

Rainbow Six Vegas -- 50kr

Ghost Recon 2 Advanced Warfighter

Battlefield Bad Company -- 150kr

Bioshock -- 100kr

GTA IV -- 250kr

Oblivion -- 150kr

Burnout Paradise -- 50kr

Perfect Dark Zero -- Får du med och du köper 2 spel eller mer

Gears of War -- 150kr


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Åh, vad billigt!
Vill så gärna köpa men vill inte just nu då jag redan köpt 3 spel nyss.


signatur

Wai

Medlem

Det går ju alltid att köpa fler, vill bara bli av med det då det ligger och tar plats här.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Om du kan ta dig till Nykvarn så köper jag gärna alla dina Handkontroller.. Fast jag kan nog säkert ta mig till Stockholm C har dock lite problem med fossingarna.

Medlem

Allt är redan borta.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Det gick snabbt med tanke på priset;)


signatur

Wai

Medlem

Japp.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

1
Skriv svar