Inaktiv
Medlem

Läs den tredje punkten.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Läs den tredje punkten.

Men jag har ju inga länkar ditt? Bara förklarar hur man hittar min annons

EDIT: Ändrat

Inaktiv

Ingen intresserad alls? Detta är ju billigt...

Medlem

Kan vara intressant, har ont om pengar just nu bara.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Kan vara intressant, har ont om pengar just nu bara.

Jag glömde säga att alla gitarrer till Xbox 360, PS3 och PS2 vi har är helt nya och oanvända original!

Medlem
Skrivet av GHBAimen:
Skrivet av Zelaxe:

Kan vara intressant, har ont om pengar just nu bara.

Jag glömde säga att alla gitarrer till Xbox 360, PS3 och PS2 vi har är helt nya och oanvända original!

Ändrar väl ingenting då jag fortfarande inte har pengar.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Om de är helt nya och helt oanvända, varför säljer du dem då och var har du fått dem ifrån om man får fråga?

Inaktiv
Skrivet av Call of tuty:

Om de är helt nya och helt oanvända, varför säljer du dem då och var har du fått dem ifrån om man får fråga?

1. Varför INTE sälja dem? Jag spelar inte GH så varför spara? Kanske jag köper också en (läs punkt 2 hur jag menar) för vill också börja spela GH, ser roligt ut!

2. Varför inte bara vara nöjd att jag säljer dem så billiga? Jag har inte stjält det bara så du vet det så lugn. Ångrar bara att jag har stjält godis som liten xD

Offtopic: Är det någon här som vet hur man får fram bilden på inlägget längst upp. Kan inte EosCode!

Medlem

Varför har du lagt upp länken till Blocket igen? Det är inte tillåtet.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Varför har du lagt upp länken till Blocket igen? Det är inte tillåtet.

Ändrat igen xD

Medlem
Skrivet av GHBAimen:
Skrivet av Call of tuty:

Om de är helt nya och helt oanvända, varför säljer du dem då och var har du fått dem ifrån om man får fråga?

1. Varför INTE sälja dem? Jag spelar inte GH så varför spara? Kanske jag köper också en (läs punkt 2 hur jag menar) för vill också börja spela GH, ser roligt ut!

2. Varför inte bara vara nöjd att jag säljer dem så billiga? Jag har inte stjält det bara så du vet det så lugn. Ångrar bara att jag har stjält godis som liten xD

Offtopic: Är det någon här som vet hur man får fram bilden på inlägget längst upp. Kan inte EosCode!

Vadå se punkt två? Och vad menar du med att du kanske köper en själv och att det ser roligt ut, det är ju dina gitarrer? Varför köpte du dem från början (eller hur du nu fick dem) om du ändå bara skulle sälja dem igen?

Inaktiv
Skrivet av Call of tuty:
Skrivet av GHBAimen:
Skrivet av Call of tuty:

Om de är helt nya och helt oanvända, varför säljer du dem då och var har du fått dem ifrån om man får fråga?

1. Varför INTE sälja dem? Jag spelar inte GH så varför spara? Kanske jag köper också en (läs punkt 2 hur jag menar) för vill också börja spela GH, ser roligt ut!

2. Varför inte bara vara nöjd att jag säljer dem så billiga? Jag har inte stjält det bara så du vet det så lugn. Ångrar bara att jag har stjält godis som liten xD

Offtopic: Är det någon här som vet hur man får fram bilden på inlägget längst upp. Kan inte EosCode!

Vadå se punkt två? Och vad menar du med att du kanske köper en själv och att det ser roligt ut, det är ju dina gitarrer? Varför köpte du dem från början (eller hur du nu fick dem) om du ändå bara skulle sälja dem igen?

Oj, jag glömt skriva det. Jag hjälper en kompis med att sälja dessa så det är det jag menar med att också köpa en!

Medlem

Det här har inget att göra med trailern som det var inbrott i enligt sydsvenskan så försvann det diverse "elektronik tillbehör"?

Inaktiv
Skrivet av xhosa:

Det här har inget att göra med trailern som det var inbrott i enligt sydsvenskan så försvann det diverse "elektronik tillbehör"?

Vilken trailer och inbrott? Ge länk? :s Men bara som jag vet så är inte dessa gh-gitarrer stulna men du skrämmer mig....

1
Skriv svar