Warhammer 40K: Space Marine plåtat

Robot
Medlem
Warhammer 40K: Space Marine plåtat

Nice nice
det ser typ ut sådär i spelet, har sett en tidig Gameplay commentary utav spelet, och det ser awesome ut!


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Inaktiv
Medlem

Nu är jag petig, men ändå: wh40k-ditot kallas "ork" ^^

Medlem

jaha hä väntar man på expansionen för Dawn of war 2
och så kommer detta samt att BF:BD2 kommer i dagarna mamma mia jag bli pank och öl fri

Medlem
Skrivet av dosman:

Det ser bra ut men de har sagt att de gör ett MMORPG så det finns en risk att det blir en WoW/Everquest-klon.

Nu är du helt inne och cyklar, det är inte samma spel som 40k MMOt.

Relic gör ett Action-RPG med multiplayerdel och inte ett MMO, som t.ex The Last Stand i Dawn of War 2.


signatur

Johan Pilestedt

Medlem

Ser mer ut som art bilder faktiskt

Medlem
Skrivet av ASUSEN8800GTS:

jaha hä väntar man på expansionen för Dawn of war 2
och så kommer detta samt att BF:BD2 kommer i dagarna mamma mia jag bli pank och öl fri

Noooooooo don't punish the beer! =(


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Hybris, inget obscent framför monitorn nu. Det är ett helt vanligt spel, inget att bli upphetsad över

Hm, de två bilderna ser ut att vara väl gjorda konceptbilder på hur spelet ska se ut. Är det verkligen in game-screenshots?
Har sett en trailer (kommer ej ihåg ordet vad en film som ska visa hur spelet bör se ut när det är klart kallas) för ett halvår sedan och då såg det mer "verklighetstroget" ut, inte såhär tecknat :/

Inaktiv
Skrivet av WaXsMoKe:

Ser mer ut som art bilder faktiskt

Jaow det är inte långt ifrån. De har troligtvis stageat allt. Tagit spel-modeller och poseat dem sen kanske målat lite ovanpå för att dölja misstag etc.


signatur

Jag är Dice. Jag har bara ett ofrivilligt konto sen en förvirrad FZ-registrering.

Medlem

Garanterat att det där är för-renderat, kanske från en cutscene...

Medlem

suck ännu mera "screenshots"...

Medlem

För tillfället låter det som om detta spelet är begränsat till X-box 360 och PS3, i alla fall enligt en intervju med Relic av NeoSeeker.

Får väl se om de ändrar sig längre fram, men jag har inga större förhoppningar om det.

Så ta gärna bort PC från plattformarna, tills de ändrar sig

Medlem
Skrivet av ASUSEN8800GTS:

jaha hä väntar man på expansionen för Dawn of war 2
och så kommer detta samt att BF:BD2 kommer i dagarna mamma mia jag bli pank och öl fri

Mera öl för oss då 8)

Inaktiv

fan vad nice har alltid älskat warhammer spel

Medlem
Skrivet av Askamaia:

Garanterat att det där är för-renderat, kanske från en cutscene...

FEEEL, hade det varit förrenderat hadde det sett ut
så här

Det ser lite bättre ut än vad Dawn of War 2 (RTS) spelet gör just nu. Jag hoppas de slipar ännu mer, eftersom detta är i samma kategori som #God of War så får de ju se till att matcha GoW 3 nu när det kommer.

Medlem

Enligt en THQ staff kommentar på Relicnews forum så är de inte screenshots från en cutscene eller liknande
" They are pulled from the latest game engine not artwork"

Så det verkar lovande minst sagt!


signatur

Jag håller med, lagom är bäst.

Medlem

WARHAMMER haha. allt roligt att se Space Marine såga i saker

Medlem

äsch:/ här blev man lite exalterad och så vart det bara förrenderad skit.
hoppas på det här spelet:)


signatur

Where are we runnin'?

Inaktiv

Kan bli riktigt bra detta, ska följas!

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Nice nice
det ser typ ut sådär i spelet, har sett en tidig Gameplay commentary utav spelet, och det ser awesome ut!

Den kommenterade versionen du har sätt var en video från gamla THQ Australia, hela de projektet skrotades strax efter att den filmen hade läckt ut, bara för att göras om av en annat team inom THQ

Medlem
Skrivet av ThinBoi:

äsch:/ här blev man lite exalterad och så vart det bara förrenderad skit.
hoppas på det här spelet:)

Det är alltså inte förrendrerat om du läser högre upp i tråden

Medlem

Väääänta, vänta vänta vänta. Under "plattformar" står det också PC. Jag trodde detta var konsol-exklusivt? Ändrade de sig?

Vad underbart i så fall.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

Mums.
Lirade Wh40k II dawn of war och det var riktigt kul. Har inte intresserat mig för detta universum innan dess. Det var mest något aspbergare lirade på Lincon. Det finns tydligen ett mmo som är ganska likt wow men det är tyvärr inte 40k med space marines. hade varit grymt annars.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Inaktiv
Medlem

de var då ett fasligt gnäll på grafiken. gameplay> grafik. Men de som jag har sett så verkar de vara ett givet köp, eller ja, de är de väll nästan jämt när de är Spess Muhrenz, Hurr!!:)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Ser riktigt nice ut, kan knappt vänta :3

Medlem

Pappa video gillar.


signatur

I got a rocket in my pocket.

Yep, konsolexklusivt. Blir ingen PC-version.

Inaktiv

http://www.viddler.com/explore/PSUniverse/videos/341/

RPG?

Ser mer ut som en thirdperson-rail-tekkenscript-shooter.

:/


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

12
Skriv svar