Just Cause 2 kycklingrejsar

Robot
Medlem
Just Cause 2 kycklingrejsar

nice ett spel man måste skaffa synd bara att Battlefield Bad Company 2 kommer snart då jag absolut kommer välja BC2 .

Medlem

Hahaha coolt.

Medlem
Medlem

har aldrig spelat ettan men tvåan ser banne mig kul ut.

Medlem

Visst ser det bra ut, såg fram emot spelet. Men det blir aldrig ett köp nu när de har slopat xp och dx9.

Medlem

Ettan var kul, trots att spelet i sig inte är väldigt välgjort. Värt ett köp enbart för stuntmöjligheterna med änterhaken i min ringa mening

Två grymma svenska spel i mars.... det blir att slå sönder spargrisen igen :/

Medlem

Fetare superhjälte än Superman.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

SÄMSTA JC2 VIDEON HITILS111


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

var för åker han inte in i jetmotorn och blir köttfärs ?

Sorry, men den var inte så värst kul...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Florry:

Visst ser det bra ut, såg fram emot spelet. Men det blir aldrig ett köp nu när de har slopat xp och dx9.

Så du har tänkt sitta kvar på ett 9 år gammalt operativsystem i all evighet? Precis som med hårdvara får man uppgradera förr eller senare, tiden väntar inte på någon.

Angående trailern: Inte det minsta intressant....
Jag skulle vilja se krocken!

Medlem
Skrivet av Florry:

Visst ser det bra ut, såg fram emot spelet. Men det blir aldrig ett köp nu när de har slopat xp och dx9.

Äh, Win 98 behövde man överge efter ett tag, det är bara att göra samma sak med XP.

Medlem

å det där vill jag också göra! fast jag skulle nog också skjutit ut änterhaken och följt med planet.
hoppas man kan köra jumbojet:p


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Inte den bästa av JC2 filmerna precis


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Blir FF13 och detta denna månaden för mig Sen blire god of war 3 och bad company 2 nästa månad ^^

Medlem

Nice one!


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Kycklingdoft vettefan... kalkon däremot.

Medlem
Skrivet av ThinBoi:

å det där vill jag också göra! fast jag skulle nog också skjutit ut änterhaken och följt med planet.
hoppas man kan köra jumbojet:p

Det kan man nog garanterat göra. I ettan så fanns de en stor flygplats där samtliga flygplan gick att köra, dock inget passagerarplan :\

Jag tror stenhårt på detta lir, verkar så otroligt coolt Mars blir en underbar månad, dock inte för plånboken

AW8
Medlem

Äh... han åkte ju aldrig på flygplanet ens, som bilden till trailern visar.

Coolt spel, tråkig trailer.


signatur

PC gamer 'til I die.

1
Skriv svar