Se det pc-specifika i Bad Company 2

Robot
Inaktiv
Se det pc-specifika i Bad Company 2

http://www.youtube.com/watch?v=Ox9Ogpf2tnM
Stöd för tre skärmar och centrerad hud out of the box? Med till och med högre fov i framtiden.

Älskar er dice


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Medlem

Har spelet betan ett bra tag nu och Synd bara att det är årets sämst optimerade spel. Inget stöd för Nvidia SLI (295) och spelet drunknar i optimerad nätverkskod.

det luktar mw2, epic fail...

edit: ej first...

Medlem

Tack så mycket.
Detta är vad Epic BORDE ha gjort för UT3....
Detta blir mer och mer ett köp...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Verkar Coolt men en fråga här :
Vaffö måste man ens göra ett "hardcore mode" tycker folk att det är kul att man måste spreja ett helt magasin i bröstet på en fienden tills man måste dra sin pistol o sätta 5 skott till...som han gör vid 2:24 typ
man kan ju ta mer skada än i MW2 (utan hardcore) o redan där tycker jag det blir mycket

Nää Hardcore FTW

Nu ska jag springa ner till alina o beställa ett 5850 kort e har fått in massor...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Sweet! tyvärr blir det ps3 versionen för min del då det är där mina kompisar spelar

Medlem

Nice Längtar som fan efter Bc2.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Verkar Coolt men en fråga här :
Vaffö måste man ens göra ett "hardcore mode" tycker folk att det är kul att man måste spreja ett helt magasin i bröstet på en fienden tills man måste dra sin pistol o sätta 5 skott till...som han gör vid 2:24 typ
man kan ju ta mer skada än i MW2 (utan hardcore) o redan där tycker jag det blir mycket

Nää Hardcore FTW

Nu ska jag springa ner till alina o beställa ett 5850 kort e har fått in massor...

Tycker folk det är kul när nån random dödar en med spray and pray eftersom ett skott räcker?

Nej tack jag vill spela ett mode där skicklighet har större inverkan. Men vist hardcore kan vara kul det med. Bra att båda finns hur som helst.

Medlem

Server of DOOM and cake


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Verkar Coolt men en fråga här :
Vaffö måste man ens göra ett "hardcore mode" tycker folk att det är kul att man måste spreja ett helt magasin i bröstet på en fienden tills man måste dra sin pistol o sätta 5 skott till...som han gör vid 2:24 typ
man kan ju ta mer skada än i MW2 (utan hardcore) o redan där tycker jag det blir mycket

Nää Hardcore FTW

Nu ska jag springa ner till alina o beställa ett 5850 kort e har fått in massor...

Lär dig sikta och sluta spreja r mitt tips:up:

Inaktiv

Bra jobbat dice!

önskar att fler företag kunde lära sig att inte stoppa in ett consol-gui på en platform som primärt använder mus/tangentbord.

Medlem

..och nu är betan slut

Men jag blev positivt överraskad av betan så det får bli ett köp

Medlem
Skrivet av Kinne:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

...

Tycker folk det är kul när nån random dödar en med spray and pray eftersom ett skott räcker?

Nej tack jag vill spela ett mode där skicklighet har större inverkan. Men vist hardcore kan vara kul det med. Bra att båda finns hur som helst.

Jag har faktiskt aldrig tänkt på den fördelen. Noobs förblir noobs och jag håller mig bland toppen.

Medlem
Skrivet av Kinne:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Verkar Coolt men en fråga här :
Vaffö måste man ens göra ett "hardcore mode" tycker folk att det är kul att man måste spreja ett helt magasin i bröstet på en fienden tills man måste dra sin pistol o sätta 5 skott till...som han gör vid 2:24 typ
man kan ju ta mer skada än i MW2 (utan hardcore) o redan där tycker jag det blir mycket

Nää Hardcore FTW

Nu ska jag springa ner till alina o beställa ett 5850 kort e har fått in massor...

Tycker folk det är kul när nån random dödar en med spray and pray eftersom ett skott räcker?

Nej tack jag vill spela ett mode där skicklighet har större inverkan. Men vist hardcore kan vara kul det med. Bra att båda finns hur som helst.

Har du skill så skjuter du han först. Tydligen har du inte det.

Medlem

Hade dom ökat damagen på vapnena eller blev jag lite lurad av videon ? Efter han knäppte snipern på kullen vände han sig ju om o tog en support på långt håll me bara några skott... eller var han kanske väldigt skadad ? hm..

Medlem

Är det någon som vet vad Dice använder för mjukvara när de spelar in sina klipp? Är det ens något som går att få tag på för en medelsvensson som jag?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Sämst nätkod på länge + Låg vapenskada = Riktigt idiotiskt. Att det ska kräva ett helt mag att döda någon på nära håll är bara löjligt. Nä BC2 vart en riktigt besvikelse, ännu sämre än MW2 på nått sjukt sätt.

Medlem
Skrivet av Cane:

Sämst nätkod på länge + Låg vapenskada = Riktigt idiotiskt. Att det ska kräva ett helt mag att döda någon på nära håll är bara löjligt. Nä BC2 vart en riktigt besvikelse, ännu sämre än MW2 på nått sjukt sätt.

L2P :heart:


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv
Skrivet av Cane:

Sämst nätkod på länge + Låg vapenskada = Riktigt idiotiskt. Att det ska kräva ett helt mag att döda någon på nära håll är bara löjligt. Nä BC2 vart en riktigt besvikelse, ännu sämre än MW2 på nått sjukt sätt.

noob

http://www.youtube.com/watch?v=zcZ3wXF3r14


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av Decubal:

Har spelet betan ett bra tag nu och Synd bara att det är årets sämst optimerade spel. Inget stöd för Nvidia SLI (295) och spelet drunknar i optimerad nätverkskod.

det luktar mw2, epic fail...

edit: ej first...

Därav beta.

Medlem
Skrivet av Cane:

Sämst nätkod på länge + Låg vapenskada = Riktigt idiotiskt. Att det ska kräva ett helt mag att döda någon på nära håll är bara löjligt. Nä BC2 vart en riktigt besvikelse, ännu sämre än MW2 på nått sjukt sätt.

Som många andra skrev, L2P ;P

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:
Skrivet av Cane:

Sämst nätkod på länge + Låg vapenskada = Riktigt idiotiskt. Att det ska kräva ett helt mag att döda någon på nära håll är bara löjligt. Nä BC2 vart en riktigt besvikelse, ännu sämre än MW2 på nått sjukt sätt.

noob

http://www.youtube.com/watch?v=zcZ3wXF3r14

+1

Fan vad nice, jag brukar sitta och coacha folk i PC betan. Typ "Use Q to spot enemies, (you get assist points aswell)".

Det värtsa är "I'm a sniper" som i filmen, 8 personer som sitter uppe på berget och skjuter prick/blir ägda. Ingen släpper artilleri på huset (som kollapsar tillslut om man bombar det ordentligt).

Snart dags för PC releasen

"Suppress that fucking target!"


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:
Skrivet av Cane:

Sämst nätkod på länge + Låg vapenskada = Riktigt idiotiskt. Att det ska kräva ett helt mag att döda någon på nära håll är bara löjligt. Nä BC2 vart en riktigt besvikelse, ännu sämre än MW2 på nått sjukt sätt.

noob

http://www.youtube.com/watch?v=zcZ3wXF3r14

Fy faaaan vilken bra vid!

+1

Medlem

Som vanligt kommer man köpa det, men har ingen som helst förhoppning att jag kommer bli positivt överraskad.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

bra att dem fixar så man kan ändra FOV.

Medlem

Jag spelade betan ett tag och jag märkte då inte att skadan var låg. måste vara nå cpskadade spelare som klagar.. Om man siktar så tar man dem på något skott. har ni tänkt på att soldater faktiskt har skyddsväst nu för tiden?

Det krävdes några enstaka väl placerat skott, skjut och se om det är en hit, skjut samma igen och du har han på kornet

Jag tog spelare lätt med alla vapen som jag kunde använda.. lär er spela spel innan ni klagar på saker

Medlem

mars den 2 i US och den 4 i europe, dåligt -.- Dice är ju svenskt så det bör vara tvärt om

Medlem
Skrivet av Kinne:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Verkar Coolt men en fråga här :
Vaffö måste man ens göra ett "hardcore mode" tycker folk att det är kul att man måste spreja ett helt magasin i bröstet på en fienden tills man måste dra sin pistol o sätta 5 skott till...som han gör vid 2:24 typ
man kan ju ta mer skada än i MW2 (utan hardcore) o redan där tycker jag det blir mycket

Nää Hardcore FTW

Nu ska jag springa ner till alina o beställa ett 5850 kort e har fått in massor...

Tycker folk det är kul när nån random dödar en med spray and pray eftersom ett skott räcker?

Nej tack jag vill spela ett mode där skicklighet har större inverkan. Men vist hardcore kan vara kul det med. Bra att båda finns hur som helst.

Nu är det ju så att hardcore i BFBC2 är jävligt mycket bättre optimerat än hardcore i Cod. I cod kan man one-shotta en snubben över hela banan med ett pistol skott i foten vilket gör hela "modet" ganska patetiskt.

Det funkar liksom inte med sån ultra damage realism när hela spelet i övrigt är quake på steroider, okej om det varit Red Orchestra, med rekly, osv osv men i Cod blir det bara frustrerande med hardcore mode.

I BFBC2's hardcore mode krävs det några skott vilket känns mer rimligt, medans i normal mode i BFBC2 är det förjävligt, krävs ett helt magg i en person för att han ska dö.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Kinne:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Verkar Coolt men en fråga här :
Vaffö måste man ens göra ett "hardcore mode" tycker folk att det är kul att man måste spreja ett helt magasin i bröstet på en fienden tills man måste dra sin pistol o sätta 5 skott till...som han gör vid 2:24 typ
man kan ju ta mer skada än i MW2 (utan hardcore) o redan där tycker jag det blir mycket

Nää Hardcore FTW

Nu ska jag springa ner till alina o beställa ett 5850 kort e har fått in massor...

Tycker folk det är kul när nån random dödar en med spray and pray eftersom ett skott räcker?

Nej tack jag vill spela ett mode där skicklighet har större inverkan. Men vist hardcore kan vara kul det med. Bra att båda finns hur som helst.

Nu är det ju så att hardcore i BFBC2 är jävligt mycket bättre optimerat än hardcore i Cod. I cod kan man one-shotta en snubben över hela banan med ett pistol skott i foten vilket gör hela "modet" ganska patetiskt.

Det funkar liksom inte med sån ultra damage realism när hela spelet i övrigt är quake på steroider, okej om det varit Red Orchestra, med rekly, osv osv men i Cod blir det bara frustrerande med hardcore mode.

I BFBC2's hardcore mode krävs det några skott vilket känns mer rimligt, medans i normal mode i BFBC2 är det förjävligt, krävs ett helt magg i en person för att han ska dö.

Ett tips, spraya inte, några väl placerade skott fäller din motstånadre.

Men men jag har alltid gillar Hardcore i COD så jag lär köra hardcore i BC2 också, har inte lyckats testa HC i betan då jag endast hittat 400 ping servrar. Ska bli skönt att slippa snö när retailen kommer

Skriv svar