ska sälja min xbox 360

Inaktiv
ska sälja min xbox 360

hejsan alla Fz members det är så att jag tänker sälja mitt splitternya xbox 360 som jag precis fick från microsoft,för dom kunde inte laga min gamla.
hursomhelst så undra jag hur mycket jag ska ta för den.ett xbox 360 med 37 original spel och två kontroller o en play and charge kit svart
och en rechargeable battery.
Ett kort med 1 månads gratis guld medlemskap.
inkl.två guitarer.
Hårdisken är en 20 gb

spelen är:
Bioshock
Call of duty 4
Left 4 dead
Halo wars
Fallout 3
Gta 4
Fable 2
Halo 3
Oblivion
Guitar Hero:world tour
Guitar Hero:aerosmith
Guitar Hero 3
Mass Effect
Devil may cry 4
Eternal sonata
Gears of war
Dead or alive 4
The Orange Box
Kameo
Viva pinata
BanjoKazooie:nuts & bolts
Naruto:rise of a ninja
Naruto:the broken bond
Civilization:revolution
Crackdown
Overlord
Shadowrun
Frontlines:fuel of war
Battlefield 2:modern combat
Call of duty 3
kingdom under fire:circle of doom
Enchanted arms
The simpsons game
Spiderman:friend or foe
Farcry instincts: predator
Rayman:raving rabbids
Command & conquer 3:tiberium wars

Jag har 9 arcade spel på hårddisken jag har köpt o de är:
Arkadian Warriors
Bioniccommad:rearmed
Castle Crasher
Hexic HD
Metal slug 3
N+
Teenage mutan ninja turtles 1989 arcade
Undertow
Wolf of the battlefield:commando 3

vad är ett rimligt pris?:)


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Konsolen i sig kanske 1500, sen får du rätt mkt per spel, jag hade nog istället sålt spelen per styck om det är pengar du är ute efter, då de kommer i paket känns påtvingade och då förmodas vara sjukt billiga.

Jag är även sugen på att köpa Gears of War och naruto liret, 300 kan du få för båda och 40spänn i frakt.

Inaktiv

för det är så jag vill få bort allt på en gång för jag vill inte stå med några spel som jag inte kan sälja liksom..xD


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Men har du lust och sälja ngt av spelen seperat?


signatur

Wai

Inaktiv
Skrivet av Godnoken:

Men har du lust och sälja ngt av spelen seperat?

nä jag säljer inget spel seperat..
som sagt jag vill få bort allt på samma gång..


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Som sagt - du har inte läst min post. Du kan kanske få max 90;- per spel i snitt om du ska sälja det som ett paket.

Rent ekonomiskt komme du göra en jätte förlust, ingen har lust att betala för sådant de inte vill ha.

Medlem

Vad vill du ha för rubbet?

Inaktiv
Skrivet av Syrfid:

Vad vill du ha för rubbet?

Jag är väldigt osäker på vad jag vill ha för rubbet,för man kan ju inte ta ett drömpris o det ska ju inte vara för lågt,för det är så att jag fundera på köpa en ps3,o då är det så jag ska försöka få ihop de pengar genom att enbart behöva sälja 360 paketet

Jag funderar runt 6500kr fast jag gissar det är förmycket för folk? xD


signatur

Psn name:Demodemo222

Inaktiv
Skrivet av xhosa:

Som sagt - du har inte läst min post. Du kan kanske få max 90;- per spel i snitt om du ska sälja det som ett paket.

Rent ekonomiskt komme du göra en jätte förlust, ingen har lust att betala för sådant de inte vill ha.

nä men jag står vid det att jag säljer allt i ett,för liksom hitta du fallout 3 för 200 om du kan xD men hursomhelst kommer jag sälja allt i ett.

O hur roligt är det då för mig när alla de bra spelen är sålt för en skit summa o sen står man kvar med liksom spel som ingen vill ha,inte ens spelbutikerna o då går jag i förlust för det, så nej allt ska säljas i ett paket.


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Du kommer förlora en massa cash på detta att sälja allt i en hög,
så jag tycker faktiskt du istället ska gå med 360n och så många spel som behövs i inbyte mot en ps3 hos Gamestop eller Game,
efter det bytet så lär du fortfarande ha en bunt med 360 spel kvar, och dom lämnar du helt enkelt också in i inbyte mot ps3 spel.

Gamestop och Game brukar ha hyfsade deals när man lämnar in typ 360 och några spel till en ps3a.

Kolla upp det med dom.

Medlem

Du går väl 1,5-2 tusen i förlust på det, väldigt värt och sälja spelen seperat.


signatur

Wai

Medlem

Om man får köpa spel separat är jag mycket inresserad av Left 4 Dead, om du ångrar dig kan du skicka ett pm.

Medlem

Tror du kan få en riktigt bra deal om du tradar in allt det där på gamestop, Man brukar kunna tjäna på det för dom vet hur man tar hand om kunder.

1
Skriv svar