F1 2010 visas upp i mars

Medlem
F1 2010 visas upp i mars

JAAAAAAAAAAAAAA! nu blir jag glad:D ( Till Pc då allså )

Medlem

Arcade Arcade Arcade : ( , men håller det samma klass som DIRT blir det ändå underhållande. Glad att vi får det till PC iaf.

Medlem
Medlem

Det där kåpan ser riktigt trevlig ut, undrar om den är miljövänlig, eller drivs med hyper-text-protocol?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blir det arkad-med-wannabe-simulator-funktioner som GRID får det vara, GRID är ett bra spel om man är mindre seriös, och F1 fans är jo ofta hardcore..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Skulle vara en riktig höjdare om det blev en riktig sim och inte något arkad tjafs. Jag har verkligen saknat ett riktigt F1 spel till pc.

Medlem

finns riktigt bra F1 simulator hete Rfactor med F1 mod så finns det inget som kommer i närheten av det annars så är det de gamla F1 spelen

Medlem
Skrivet av ASUSEN8800GTS:

finns riktigt bra F1 simulator hete Rfactor med F1 mod så finns det inget som kommer i närheten av det annars så är det de gamla F1 spelen

Sant inget slår rFactor och dess mods, dock blir man ju deprimerad av den dåliga grafiken och ofta mediokra ljuden i rFactor :(. Det sägs att rFactor 2 kommer iår , vem vet.

Medlem

Nää, inga sim-bilspel för mig. För avancerat. Vill gärna ha ett F1 arkadspel.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Detta ser man fram emot!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Hoppas hoppas hoppas att det blir mer åt simulatorhållet. blir det som Dirt så skiter jag i det.


signatur

Mikael Karlsson

1
Skriv svar