Heavy Rain-tävlingen är avgjord

Robot
Medlem
Heavy Rain-tävlingen är avgjord

Solklar vinnare nummer 1, grymt bra. tvåan inte heller dum haha

Medlem

coola bidrag , grattis!

Medlem

1:an var grym!

Medlem

Helt klart värdig vinnare


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

Haha ettan va ju helt klart bäst

Medlem

Riktigt coola bidrag! Grattis till vinsterna!

Medlem

Grattis, helt klart var #1 riktigt bra.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

wohoo!! jag har vunnit nåt! Tack för att ni gillade min bild ^^

Medlem

Skit, tänkte photoshoppa en bild som ettans men tänkte att alla säkert gjorde det. Istället tog skickade jag in en bild helt utan photoshop-inslag. Jag använde mig av fel taktik.

Jag hade verkligen velat vinna detta. Har inte råd att köpa det och demot gjorde mig galet sugen på det.

För första gången i en FZ-tävling tycker jag riktigt synd om mig själv. La ned många timmar på att komma på och testa olika idéer för att vinna det här spelet. Tyvärr kunde man bara skicka in ett tävlingsbidrag.

Nåväl. Grattis till vinnarna.

Medlem

aaaaw.. jag gjorde inte heller någon photshop grej.
Dock så var jag inte i närheten utav vinnaren av limite edition. Riktigt bra gjort.

Grattis.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

#1 var fantastisk

Medlem

Ingen chans att vi kan få se vad andra skickat in? Kan ju finnas en del roliga och kreativa saker där också

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Ingen chans att vi kan få se vad andra skickat in? Kan ju finnas en del roliga och kreativa saker där också

/ LordDaimos

Jo man vill ju se vad andra har gjort för kul bilder!! annars så kan de väl lägga upp bilden nånstans och sedan länka dit på nåt vänster?!?

Medlem

Underbart! Fan vad glad jag är nu! 1:an var riktigt bra, värdig vinnare! 3:an var bra gjord den med.

Nu längtar jag till dunsen från brevinkastet!

Medlem

vad äre i flaskan? konjak?

Medlem
Skrivet av delli:

vad äre i flaskan? konjak?

Konjak ja! De Luze VS tror ajg d va...
guld o smutta på d när man e småbakis o sitter i ett uterum i -6 grader.

+4 vuxenpoäng till mig!

Inaktiv

Den andra var väldigt bisarr


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Ingen chans att vi kan få se vad andra skickat in? Kan ju finnas en del roliga och kreativa saker där också

/ LordDaimos

härliga vinnarbilder

här är mitt bidrag som jag knopade ihop på 2-3 minuter

kanske inte det bästa man gjort men jag hade inte tid just då


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

haha värdig vinnare XD

Lite mysig Fahrenheit-känsla över bilden också... ser kallt ut. ;P

Inaktiv
Skrivet av SPartanen:

wohoo!! jag har vunnit nåt! Tack för att ni gillade min bild ^^

Snyggt genomfört! Grattis! En glad trea här!

Inaktiv
Skrivet av Wassblad:

Underbart! Fan vad glad jag är nu! 1:an var riktigt bra, värdig vinnare! 3:an var bra gjord den med.

Nu längtar jag till dunsen från brevinkastet!

Aphex Twin-vibbar på ditt bidrag! Nice! ;D

Medlem

Congrats!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Mitt bidrag:

http://meta.filesmelt.com/downloader.php?file=Johndoeheavyrai...

lite snopen att jag inte vann när man har lagt ner så mycket tid på att göra denna (skyltarna hade jag hängt i taket, ville skapa en charm i bilden genom att göra riktiga skyltar, inte photoshoppa in dem liksom.)

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Skit, tänkte photoshoppa en bild som ettans men tänkte att alla säkert gjorde det. Istället tog skickade jag in en bild helt utan photoshop-inslag. Jag använde mig av fel taktik.

Jag hade verkligen velat vinna detta. Har inte råd att köpa det och demot gjorde mig galet sugen på det.

För första gången i en FZ-tävling tycker jag riktigt synd om mig själv. La ned många timmar på att komma på och testa olika idéer för att vinna det här spelet. Tyvärr kunde man bara skicka in ett tävlingsbidrag.

Nåväl. Grattis till vinnarna.

Precis hur jag känner!

Medlem
Skrivet av Mooe:

Mitt bidrag:

http://meta.filesmelt.com/downloader.php?file=Johndoeheavyrai...

lite snopen att jag inte vann när man har lagt ner så mycket tid på att göra denna (skyltarna hade jag hängt i taket, ville skapa en charm i bilden genom att göra riktiga skyltar, inte photoshoppa in dem liksom.)

Den hade verkligen charm. Snyggt gjord!

Medlem

Mooe´s bidrag är riktigt bra! Kul att se nåt som inte är Photoshop-billigt.

Medlem
Skrivet av iLEZ:
Skrivet av Wassblad:

Underbart! Fan vad glad jag är nu! 1:an var riktigt bra, värdig vinnare! 3:an var bra gjord den med.

Nu längtar jag till dunsen från brevinkastet!

Aphex Twin-vibbar på ditt bidrag! Nice! ;D

Precis vad jag tänkte på. Come to daddy.

Grattis till er, snygga bidrag. Hade en idé som jag tänkte göra. Men den hade stått sig slätt jämfört med era.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Number 1 made my day.
Grattis till alla vinnare!


signatur

I'm just sayin...

Medlem

bra jobbat!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar