Subversion - ett nytt Uplink

Medlem
Subversion - ett nytt Uplink

Verkar ballt

Medlem

SWEET!!
Jag älskade spelet Uplink, så jag hoppas det här spelet blir lika awesome

Ser fram emot att få spela detta.

Medlem

"slutresultatet lär alltså se annorlunda ut" - med tanke på hur Introversions spel brukar se ut lär det med största sannolikhet se ut precis så här.

Medlem

Synd att dom inte sett till att Uplink funkar bättre med dagens datorer. Har för mig att det är rätt buggigt nuförtiden eller?

Medlem

DET HÄR verkar coolt.
En väldigt intressant sak att tillägga är att hela staden som man spelar i är procedurellt genererad, varje kvarter, varje byggnad, varje rum och även uppdragen.

Medlem

Najs, Uplink är nog deras coolaste spel ändå.

Medlem

uplink var bra så detta får jag allt hålla ögonen på.

körde demot när jag gick på högskola på en skol datorerna, en kille där som var lite äldre blev sur på mig för att jag satt där efter att förklarat vad det var. men inte för att jag spela utan för att hand trodde jag hackade på från skolans datorer ^^

Medlem

Kört alla deras spel förutom multiwinia, och jag diggar dem hårt. Ser fram emot detta något enormt

Medlem
Medlem

YEES! Uplink är awesome.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Haha min förstå reakton var; vafan Subversion (som i versions-hanteraren) som spel :S

http://en.wikipedia.org/wiki/Subversion_(software)


signatur

Disclaimer: Unless otherwise stated, I have no idea what I'm talking about.

Medlem

Är det bara jag som tycker det är en aning lustigt att en spelutvecklare heter Chris Delay?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Kört alla deras spel förutom multiwinia, och jag diggar dem hårt. Ser fram emot detta något enormt

+1

Medlem

väntar bara på nån arg amerikansk morsa som stämmer tillverkaren för att den uppmuntrar barn till "social engineering" och att hacka datorer


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

1
Skriv svar