C&C 4-kodarna visar multiplayer

Robot
Medlem
C&C 4-kodarna visar multiplayer

Vanligtvis tycker jag om när utvecklare gör något nytt, men detta känns inte som C&C längre, så långt som de har gått ifrån orginalkonceptet. Många av de nyskapande idéer som de nämner finns för övrigt redan i Company of Heroes (Domination-gamemode, klasser och respawn).

Känns bara så.. halvhjärtat, det här. Ser mycket mer fram emot Supreme Commander 2. De gör samma sak som ettan, men endast större, snyggare och bättre.

Medlem

Vad är det med nya spel allt detta fokus på "klasser" ?

Känns som det kommer bli väldigt mycket rushande i detta spel, alla massar upp lite T1 units och ser om det går vägen, om inte så respawnar man bara som något annat.


signatur

Lust att lira AoE II på nätet med mig?
Skicka ett PM!

Medlem

C&C dog efter Red Alert 2.

Westwood <3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Vad ska man säga!

Som vanligt skit från utgivarna EA som tillåter sådant att passera. De borde lagt locket på efter Generals. EA har dessvärre förföljts av dåliga titlar sedan något år tillbaka och vem vet hur länge de kommer överleva. Så vidare de inte gör sig av med nostalgikerna som tar igenom skiten.

Medlem

Supreme Commander 2 och Starcraft 2... det finns nog inte plats för en till bra RTS. Antingen släpps detta tidigt = ofärdigt eller så släpps det försent = ingen bryr sej om det...


signatur

yolo

Medlem

Ja, vilket skitspel det verkar vara... riktigt pinsamt.

Allt som de visar finns redan i andra spel och där är de mycket bättre....

Medlem

Ingen Skirmish?

Då blir det SupCom2 istället.

Medlem

är det bra jag som får upp tankarna om World in Conflict och Dawn of War 2 . Det är som om dom har tagit dom spelen och kasta när det in en gryta å så fick dom det där

men det verkar roligt

Medlem

Mmm ska väll testa det men jag är skeptisk till alla gameplay ändringarna, hade jag velat spela Dota så hade jag gjort det...

Medlem
Skrivet av tutut:

är det bra jag som får upp tankarna om World in Conflict och Dawn of War 2.

Precis vad jag tänkte på. Tyvärr så har C&C spelen gått uför under en längre tid. Det är inget hjärta i dom längre. Gief Westwood.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Ser inte alls bra ut...
Såvida man inte älskar multiplayer med random så kommer alltså spelet att suga, men givet unitcap och mycket annat så verkar det ändå rätt dåligt, blir inget köp. Ni förlorade en trogen kund i och med Red Alert 3 som också sög totalt, och nu tycks EA bara göra det värre...

Medlem

rip harvester

Jag saknar Westwood och Tiberian Sun........ blir att damma av det istället

1
Skriv svar