Medlem
:SÅLD:

hej jag säljer min xbox 360 med kvitto och trygghets försäkring!
Den är köpt på siba!
det som ingår är:

xbox 360 premium 20gb.
alla sladdar.
play & charge kit.
2 st trådlösa kontoller.
1 månad xbox live kort
8 st spel:
Far cry 2
Battlefield bad company
Lost planet extreme condition
Call of duty 4:modern warfare
Call of duty 3: gold edition
Tom clancys rainbow six vegas

ligger på hårdisken:
xbox arcade: N+
xbox original: fable

Allt är Orginal
jag kanske kan sälja spel ellr kontroller separat.
kom med pris förslag:up:


signatur

RROD

Medlem

Ändra topic namnet till S:xbox 360 + 8 spel + 2 kontroller


signatur

Rawr

Medlem

1500?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

När köpte du ditt xbox ? är väldigt sugen på köp!

Medlem

Du är väl medveten om att du måste ge bort kontoinformation o.s.v för att den du säljer till ska kunna spela N+ samt Fable


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

Du är väl medveten om att du måste ge bort kontoinformation o.s.v för att den du säljer till ska kunna spela N+ samt Fable

Nej, DLC är låst till konsolen och fungerar alltså för andra konton, men bara på konsolen det köptes på.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av q0rra:

Du är väl medveten om att du måste ge bort kontoinformation o.s.v för att den du säljer till ska kunna spela N+ samt Fable

Nej, DLC är låst till konsolen och fungerar alltså för andra konton, men bara på konsolen det köptes på.

Ja eller så är det inte så, sålänge man har kvar kontoinformationen till kontot man köpte det till så kan man tanka ner det igen. Har tankat DLC och spel på flera olika konsoler.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Tror han menar att sålänge det är kvar på boxens hårddisk, så kan man spela spelet med olika konton. Men om man deletar det så blire svårt.

Medlem
Skrivet av TysN:
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av q0rra:

Du är väl medveten om att du måste ge bort kontoinformation o.s.v för att den du säljer till ska kunna spela N+ samt Fable

Nej, DLC är låst till konsolen och fungerar alltså för andra konton, men bara på konsolen det köptes på.

Ja eller så är det inte så, sålänge man har kvar kontoinformationen till kontot man köpte det till så kan man tanka ner det igen. Har tankat DLC och spel på flera olika konsoler.

Jo, men jag syftade på det där med att ge bort kontoinformation. ^.^

Så, alla tre hade rätt, även om du hade lite mer.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Ja asså sammanfattat så blir det att alla användare kan använda det DLC som finns på konsolen. Den användaren som köpt DLC kan ladda ner det till vilken konsol som helst och om man säger som att man säljer N+ och Fable så borde man också ge ut sina användaruppgifter om Xbox Live så att köparen kan ladda ner spelen igen om han av någon anledning behöver formatera eller köpa en ny HDD.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

jag sålde den för någon månad sen.


signatur

RROD

Inaktiv
1
Skriv svar