Batman-skaparna köps av Warner

Medlem
Batman-skaparna köps av Warner

så länge warners håller sig så långt borta från själva produktionen så möjligt så blir nog nästa batman lika bra som första om inte bättre

Medlem

Hahaha... ^^ precis min mening. Det är sååååå farligt när stora företag lägger sig i produktionen, med allt vad det innebär. T.ex. hur mkt våld som får visas, språket, grafiken etc.
Jag säger: "give 'em the tools and stay the fuck away..."

Batman: Arkham Asylum är förövrigt ett av mina favorit SP spel.

Medlem

Hoppas nästa batman fortsätter i samma anda! Arkham Asylum va helt underbart

AW8
Medlem

Håller med er tre. Batman Arkham Asylum var otroligt kul, kan inte vänta tills uppföljaren.
Bara Warner inte ska hitta på några dumheter, t.ex. is stil med att ta bort ljudet från Youtube-videor.

Go Rocksteady!


signatur

PC gamer 'til I die.

Inaktiv

Kan inte vara helt fel.

Medlem

Ruskigt cool rubrikbild! Batman: Arkham Asylum är även ett av mina favorit SP spel! Oftast så blir det som så att jag hoppar in i ett spel och spelar någon timme, sen dagen efter känner jag "Äsch, orkar inte spela det spelet." Men med Batman: Arkham Asylum kände jag inte så alls! Vill bara spela mer och mer! Ett tecken på hur bra spelet verkligen är!

Jag håller med Defon till 100%. Så länge Warner håller sig borta så blir nästa Batman ett givet köp

Medlem

Får se de kanske kan tvinga de att ändra storyn som skall likna deras nästa Batman film som skall komma ut 2011... Dock hoppas att de håller sig borta..

Medlem

Jaha, dethär lär bli kul. WB tvingar Rocksteady att ha ett spel klart till julförsäljningen, spelet brister i kvalité p.g.a den korta utvecklingen och WB skyller allt på Rocksteady och lägger ner studion.

Inaktiv

De kommer troligtvis kräva att du installerar en keylogger och sätter upp en övervakningskamera vid din dator för att kunna installera det.

Precis som jag skrev tidigare idag; rätt bra på alla sätt och vis.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Undrar hur glada Eidos är över detta, då det troligtvis betyder att Warner Bros. Interactive kommer ge ut nästa Batmanspel och inte Eidos som första Arkham Asylum.

Skrivet av Mikzarn:

Jaha, dethär lär bli kul. WB tvingar Rocksteady att ha ett spel klart till julförsäljningen, spelet brister i kvalité p.g.a den korta utvecklingen och WB skyller allt på Rocksteady och lägger ner studion.

Heh, skulle inte förvåna mig.

Medlem

Klarade precis det, otroligt bra spel! Det lilla jag störde mig på var sista bossen som fortfarande hade samma röst, skulle varit tyngre om rösten även blev förvrängd lite.

Annars ett av dom bästa SP spelen jag spelat på bra länge, lagom längd också på det. Visst lite kort, men tror 2:an kommer bli lite större och ännu bättre. Penguin ryktas ju vara med om man ser trailern, min dröm blir sann!

Inaktiv
Skrivet av Defon:

så länge warners håller sig så långt borta från själva produktionen så möjligt så blir nog nästa batman lika bra som första om inte bättre

Bra sagt!

Lite synd i denna industri att nästan varje gång någon ny utvecklare kommer skall de alltid röras av de större bolagen.

Har faktiskt aldrig testat detta spel, kanske dags att göra det...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

första gången film och spel nyheter låter bra o.o


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Dem kan väl knappast vara annat än nöjda med Batman Arkham Asylum.
Då kanske man får fler spel baserade på DC-hjältar som faktiskt har kvalitét.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av AW8:

Bara Warner inte ska hitta på några dumheter, t.ex. is stil med att ta bort ljudet från Youtube-videor.

Att ta bort ljudet från Youtube-videor är väl inget jag skulle oroa mig för, mer att dom förstår spelet för att tjäna pengar ;p

Medlem
Skrivet av Defon:

så länge warners håller sig så långt borta från själva produktionen så möjligt så blir nog nästa batman lika bra som första om inte bättre

Exakt. Jag har ju min teori om att B:AA blev så bra som det blev för att det baserades på tidningen & de tecknade serierna i stället för någon av filmerna. Och att det inte rushades ut för att passa något filmsläpp (vi vet ju hur sådana brukar bli).
Hoppas Warners inser att man inte skall sabotera något som fungerar så bra.

Medlem

Ka-tschinnng! Hoppas det klirrade till fint i Rocksteadys kassakista, det är de värda.

Spelar ingen roll om de gör en Batman-uppföljare eller nåt helt annat. Finns en del andra superhjältar jag tror de också skulle göra bra.

Kommer köpa deras nästa alster oavsett vad de hittar på - för de har ju verkligen visat att de kan sin grej.

AW8
Medlem
Skrivet av jlarss:
Skrivet av AW8:

Bara Warner inte ska hitta på några dumheter, t.ex. is stil med att ta bort ljudet från Youtube-videor.

Att ta bort ljudet från Youtube-videor är väl inget jag skulle oroa mig för, mer att dom förstår spelet för att tjäna pengar ;p

Jag menade: Jag hoppas att de inte gör något dumt med Batman Arkham Asylum 2 - som något i stil att ta bort ljudet från Youtube-videor.


signatur

PC gamer 'til I die.

1
Skriv svar