Guitar Hero: Van Halen

Robot
Guitar Hero: Van Halen

Vi ser fler och fler utgåvor i Guitar Hero-serien som är dedikerade till specifika band. Än så länge har dessa spel fått ganska bra omdömen men hur är det med Van Halen?


#guitar-hero-aerosmith, #guitar-hero-metallica, #the-beatles-rock-band, #guitar-hero-van-halen, #guitar-hero-5


Medlem
Guitar Hero: Van Halen provlirat

"En annan sak som gör mig lite besviken med karriärläget är att om man spelar med tre kompisar så måste en sjunga." Så är det väl i rock band också??


signatur

B lup

Medlem

hur många GH o rockband ska dom släppa? Marknaden måste vara mättad

Medlem

blodChoklad: Känns ju som det går lite sådär efter GH4 och RB2. Men vet inte, kanske GH5 och alla "band-gh" säljer bra.
Tycker dock att fodralet direkt skriker SPINDELMANNEN!

Medlem

Var det inte så att GH spelen var anledningen till att Activision gick med förlust förra kvartalet trots Kassakor som MW2 och WoW i kappsäcken?

Verkar ju ha spårat ur mer än the Sims...

ro
Medlem

Aahahaha van halen hahaha

Medlem

Fruktansvärt tunt låtmaterial när man släpper en van Halen-version.
Inget för de redan frälsta, och då framför allt amerikaner?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Judas Priest - Painkiller är ju awsome, den borde dom släppa som nedladdningsbar låt


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem
Skrivet av Wimp:

Judas Priest - Painkiller är ju awsome, den borde dom släppa som nedladdningsbar låt

Finns i det betydligt bättre spelet Rock Band 2 redan.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Asså.. till och med jag tycker att dom pumpar alldeles för mycket GH spel nu och jag är helt galen i GH.. Jag har GH3, GHWT, GHM, GH5 och Rockband 2... skulle vara mycket bättre om dom gjorde som i Rockband att dom skaffar ett grymt stort DLC istället för att göra 1 spel varje 6te månad :S

Medlem

Var i Gamestop idag, när jag såg boxarten på spelet trodde jag först det var "Guitar Hero: Spiderman" hahaha

Medlem

Tar de fullpris för alla de här små GH-spelen? Det kan ju inte vara så svårt att göra nya låtar till ett helt nytt GH-spel som annars är precis likadant. Att de gör nya figurer till scenen och så betvivlar jag att någon över 10 år faktiskt bryr sig om alls.

Medlem

Btw, spelets omslag är från Eddie Van Halens gitarr där dekorationen på gitarrkroppen ser ut sådan. Så det finns ett syfte med varför omslaget ser ut som det gör och är således inte någon spindelmannen-rip-off så länge inte Eddie själv hade en tanke med att göra en rip.off på spindelmanne. Liten kuriosa bara eftersom folk verkar ha en tendens att ta upp det och ha en relativt fel uppfattning.

Medlem

Oengagerad recension, även om jag kan förstå att recensenten inte vart så engagerad av spelet. Instämmer med att det låter som att detta borde släppts som DLC.

Van Halen störtdök ganska omedelbart efter att Sammy Hagar lämnade skutan, och alla försök att tjäna pengar på deras musik; retro-musik, är som att försöka snuva någon på stålar, speciellt eftersom Van Halen ofta är grundbulten till vad många anser vara en "gitarrhjälte", i sådan här artificiell förpackning blir det bara löjligt...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar