K: Battlefield 1942-nyckel

Medlem
K: Battlefield 1942-nyckel

undrar om någon råkar ha en cd-nyckel till battlefield 1942 till salu. kan vara intressant med nycklar till dom båda expansionerna också.

Medlem

Jag har en nyckel till Battlefield 1942 som jag skulle kunna sälja! Skivan gick sönder, så jag köpte ett nytt. Om du fortfarande är intresserad:)

Medlem

Sålde en nyckel till honom för någon månads sen, men vem vet han kanske vill ha mer


signatur

Marcus / Nikedo

Medlem

Okej:) Aja, han kanske har en kompis som vill ha en:)

Medlem

Tror jag har några nycklar till expansionerna. Skicka ett PM.

EDIT: Har nycklar till originalet, Secret weapons of WWII och Bf vietnam om du är intresserad.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Tror jag har några nycklar till expansionerna. Skicka ett PM.

EDIT: Har nycklar till originalet, Secret weapons of WWII och Bf vietnam om du är intresserad.

Har har ju redan köpt.


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:
Skrivet av Shrudder:

Tror jag har några nycklar till expansionerna. Skicka ett PM.

EDIT: Har nycklar till originalet, Secret weapons of WWII och Bf vietnam om du är intresserad.

Har har ju redan köpt.

Skrivet av Nikedo:

Sålde en nyckel till honom för någon månads sen, men vem vet han kanske vill ha mer


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av wiki:

undrar om någon råkar ha en cd-nyckel till battlefield 1942 till salu. kan vara intressant med nycklar till dom båda expansionerna också.


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:
Skrivet av wiki:

undrar om någon råkar ha en cd-nyckel till battlefield 1942 till salu. kan vara intressant med nycklar till dom båda expansionerna också.

Skrivet av wiki:

undrar om någon råkar ha en cd-nyckel till battlefield 1942 till salu. kan vara intressant med nycklar till dom båda expansionerna också.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Godnoken:
Skrivet av wiki:

undrar om någon råkar ha en cd-nyckel till battlefield 1942 till salu. kan vara intressant med nycklar till dom båda expansionerna också.

Skrivet av wiki:

undrar om någon råkar ha en cd-nyckel till battlefield 1942 till salu. kan vara intressant med nycklar till dom båda expansionerna också.

Du förstod min poäng iaf.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Hehe, jag får skärpa mig:)
Kanske ska börja läsa klart ( alla gånger ) alla inlägg innan jag skriver något!


signatur

Wai

Inaktiv

har också en nyckel till BF 1942, köpte spelet men slutade med att jag knappt spelade alls och lade ner helt till slut. Nu ligger den bara och skräpar.

1
Skriv svar