B: Asus G2s mot Macbook Pro/Air

Medlem
B: Asus G2s mot Macbook Pro/Air

Asus G2s Bytes mot Macbook Pro eller Air.
Cpu: T7700 2,4Ghz
Minne 2gb ddr2
Grafik: 8600Gt
Hdd: 250gb
Skärm: 17" Wide 1440x900
1x HDMI
4x USB
TV Mottagare

Tillbehör:
Mus
Väska
Org kartong.
Org Windows Vista Ultimate.

Bytes på grund av att jag vill gå tillbaka till Mac som jag en gång i tiden haft.
Kvittot till laptopen är desvärre borta, Laptopen var på verkstad å skick ett nytt moderkort för inte alls längesedan, å kvittot försvann på verkstaden, Dock ska man tydligen inte behöva kvittot ifall det skulle hända något, räcker med en viss kod på undersidan. 1års garanti Kvar.

(Min G2s på bilden)
Laptopens pris i butikerna är över 15000kr.

en kraftfull laptop, tar bla F.E.A.R 2 på full grafik.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

*


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Tekniskt sätt ser den ut att vara speccad liknande som en vanlig macbook, bara för att den kostar mycket betyder inte att den är speciellt bra.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Tekniskt sätt ser den ut att vara speccad liknande som en vanlig macbook, bara för att den kostar mycket betyder inte att den är speciellt bra.

ööh? - kan du se någonstans i annonsen att jag skrivit " den kostar 15 000kr därför är den skit bra?"- Nä tänkte väll det

aa denna datorn ligger precis över vad macbook Pro har, - men vid val av dator måste man tänka lite på vad man ska ha datorn till, är det någon mac användare där som kanske behöver en dator med Hdmi, tv mottagare osv så finns min for trade.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

1
Skriv svar