Conan-tillägget poserar

Medlem
Conan-tillägget poserar

verkligen ngt att se fra memot detta!, age of conan blir bara bättre och bättre, det kommer definitivt aspirera på att vara nr 1 bland mmo spelen.

wow fantaster kan låta bli att kommentera för ni har spelat ert kära wow förlänge och blivit alldeles för trångsynta för att kunna uppskatta gnt annat mmo,, fast jag förstår er,har man spelat ngt i 5 år och hela tiden levlat upp och kämopat för nya epic`s så är det inget man vill ge upp i första taget även om det finns bättre spel därute

Medlem

Kara-korum ska bli ruskigt intressant.

Medlem

Hmmm... Kanske ska testa AoC iaf. Undrar om det finns nån trial.

Medlem

Finns väl en oändlig trial. Du kan lira hur mycket som helst, men du kommer inte förbi första staden och en viss level(?). Men helt klart värt, för då känner man ju av spelet. Och det är riktig skoj, jag är en av dom som lade av efter release då det inte fanns content efter en viss level samt att det var rätt buggigt. Och har ett fasligt sjå med wow nu, men lirar lite AoC trial och det har verkligen förbättrats sen sist.

Medlem
Skrivet av Juel91:

Hmmm... Kanske ska testa AoC iaf. Undrar om det finns nån trial.

http://www.ageofconan.com/trial/

Enjoy

Medlem

Fy fan va snyggt

Medlem

Jag önskar att jag inte hade ett jobb för då skulle jag spela Age of Conan.

Mycket vackert, och jag tycker de där djuren eller monstren i den andra videon var otroligt fina.


signatur

Memento Mori

Medlem

Tyvärr Funcom.....detta är ett år för sent.
Jag har varit med på 2st Funcom launcher och båda har varit katastrofala, Anarchy Online och AoC som båda egentligen är BRA spel, men tappar pga att dom pressar ut spelen för fort.

Så tyvärr tror jag aldrig detta kommer lyfta, det kommer definitivt inte att läggas ned men gå sin vardagliga lunk....precis som AO....

Medlem

Unsuccessful troll is unsuccessful

Inaktiv

Började spela AoC för 2 veckor sedan eller vad det var är i typ 27-28 nu och det är enormt kul jag tycker alla som inte spelet det borde ge det en chans.... Och nej jag är inte funcom fanboi första gången jag prövar ett Funcom spel men däremot är jag en mmoveteran som spelat allt från wow, lotro, WAr, champions online och en del DDO och nu AoC..


signatur

The true worth of a man, is not measured by what he does for himself, but what he does for someone else.

Medlem

Som sagt väldigt bra spel... Lämnade dock pga av det känns lite stelt.. allt annars e skit bra så ja rekommenderar det för er alla. Men för mig lite stelt kan också ha med antalet spelare

LYCKA TILL AOC

1
Skriv svar