Supreme Commander 2-demo är nära

Robot
Medlem
Supreme Commander 2-demo är nära

JAAA =0

Medlem

Vet en person som kommer bli överlycklig när han läser nyheten.

Medlem

Oooh, detta förväntade jag mig inte.

Kom det ens ett demo till första Supcom? Jag minns att man spenderade åtskilliga timmar med att spela multiplayer i betan innan man köpte hela.

Medlem
Medlem

OMFG! So many games!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Ska bli riktigt kul att prova.

Medlem
Medlem
Skrivet av Wartex:

Oooh, detta förväntade jag mig inte.

Kom det ens ett demo till första Supcom? Jag minns att man spenderade åtskilliga timmar med att spela multiplayer i betan innan man köpte hela.

Det kom ett demo där och även då släpptes det innan fulla spelet. Längtar verkligen till detta dock!

/ LordDaimos

Medlem

Oh, på tiden!
Ett av få spel som jag kan spendera flera timmar på nuförtiden.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag är redan besviken...

(så att jag kan bli glad sen när jag får spela!:D)

Medlem

ja många spel.. men vänta bara tills sommaren kommer då blir det inga släpp längre=/...

Medlem
Medlem
Medlem

Härligt, ser väldigt kul ut!

Medlem
Skrivet av Åkerhjelm:

Jag är lite nyfiken på detta nu när man sitter här utan betanyckel till sc2. Det ser visserligen ganska töntigt ut, enheterna har ju inte alls samma charm som i SC t.ex, känns mer C&C ..bleh. Men kommer ge demot en chans iaf.

Så du menar at Stracraft, spelet vars största majoritet utav enheters design är en ren Rip-off av Warhammer 40k, skulle ha mer charm med än Supreme Commander och C&C? Det var det löjligaste. Blizzard må vara duktiga spelmakare men nästan all av deras design är snodd, det finns ingen charm i något som är stulet.

Medlem

Var är demot? Vill spela!

Air
Medlem

Undra om det är Jeremy Soule som återigen står för musiken i denna uppföljare.
Man kan ju alltid hoppas

Medlem

ettan var lagom tråkig och svårspelad imo. får se om 2an blir nåt att ha.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
1
Skriv svar