Medlem
K: PS3 60Gb

Inga drömpriser

Medlem

Vilken version är du ute efter? Den första med kortläsare och PS2-stöd osv?

Jag tror det kom en till version senare med allt godis bort-plockat som också hade 60gb hårddisk.


signatur
Medlem

Den med ps2 stöd. Portar hit och dit bryr jag mig inte så mycket om.
Sedan om det sitter en 20Gb disk i spelar inte så stor roll.

Medlem
Skrivet av Gortie:

Vilken version är du ute efter? Den första med kortläsare och PS2-stöd osv?

Jag tror det kom en till version senare med allt godis bort-plockat som också hade 60gb hårddisk.

Sant, 60gb modellen som är bakåtkompatibel säljs inte längre. Så den modellen är väl relativt sällsynt skulle jag tro.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Brukar finnas rätt mycke begagnade på Blocket och Tradera, men dom brukar ligga på runt 5 lapp.

Medlem
Skrivet av wankstah:

Brukar finnas rätt mycke begagnade på Blocket och Tradera, men dom brukar ligga på runt 5 lapp.

Inte för att gå off-topic nu, men läs reglerna för deta forum innan du postar något


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv
Skrivet av the_maxx:

Vi tillåter inte länkning till externa annonser/försäljningar på sidor som Blocket eller Tradera

Vet att man inte får länka till annonser på andra sidor, men eftersom du skrev att dom är sällsynta så skulle jag bara tipsa han om att det finns rätt många att få tag på. Sen så länkade jag inte till en enskild annons.

Medlem
Skrivet av wankstah:
Skrivet av the_maxx:

Vi tillåter inte länkning till externa annonser/försäljningar på sidor som Blocket eller Tradera

Vet att man inte får länka till annonser på andra sidor, men eftersom du skrev att dom är sällsynta så skulle jag bara tipsa han om att det finns rätt många att få tag på. Sen så länkade jag inte till en enskild annons.

Vilket är ganska självklart att man får nämna dessa sidor vid namn, inte så svårt att förstå att det gäller pågående annonser.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av wankstah:
Skrivet av the_maxx:

Vi tillåter inte länkning till externa annonser/försäljningar på sidor som Blocket eller Tradera

Vet att man inte får länka till annonser på andra sidor, men eftersom du skrev att dom är sällsynta så skulle jag bara tipsa han om att det finns rätt många att få tag på. Sen så länkade jag inte till en enskild annons.

Vilket är ganska självklart att man får nämna dessa sidor vid namn, inte så svårt att förstå att det gäller pågående annonser.

Precis..

Medlem

lås och stäng. gav upp och köpte en bundle till tjejen.
PSx spel funkar tydligen på alla så jag missar inte mina ff spel

1
Skriv svar