Battlefield 3 kommer "slå alla med häpnad"

Medlem

Mina BF betyg:

BF 1942 = 5/5

BF Vietnam = 4/5

BF2 = 5/5

BF 2142 = 3,5/5

BF heroes = 3/5

BF BC = Betyget får vänta tills det är släppt till PC.. men betyget blir nog lovande för min del.

BF 1943 = Samma där.. men har provat det en del på konsol och blev helt fast.. så det blir nog 5/5 där när det väl kommer till PC.

Förvänta mig gärna era andras betyg..

Medlem
Skrivet av Slimebeast:
Skrivet av krille_kp:
Skrivet av wwraver:

Jag tycker nog att Bad Company 2 lika gärna kunnat få titeln Battlefield 3. Det är åtminstone vad BF2 borde ha varit från första början, gameplay-mässigt.

[Tillägg]: Nej för fan, inte mer wannabe-realism tack. Hur jävla realistiskt kan det bli framför en skärm, med tangentbord och mus? Det är redan begränsat på den nivån - därför måste innehållet anpassas därefter.

Joystick, Track IR + Track Clip Pro samt ArmA2 = Übernajs realism! :heart:

Låter coolt men va e de?

Googla det ;):up:
http://lmgtfy.com/?q=TrackIR+5

Det är ett tillbehör som ökar realismen avsevärt (dock är Track Clip Pro ett måste för den inbitne gamern)

Medlem

Blir nog ett köp när det kommer.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av krille_kp:
Skrivet av Slimebeast:
Skrivet av krille_kp:
Skrivet av wwraver:

Jag tycker nog att Bad Company 2 lika gärna kunnat få titeln Battlefield 3. Det är åtminstone vad BF2 borde ha varit från första början, gameplay-mässigt.

[Tillägg]: Nej för fan, inte mer wannabe-realism tack. Hur jävla realistiskt kan det bli framför en skärm, med tangentbord och mus? Det är redan begränsat på den nivån - därför måste innehållet anpassas därefter.

Joystick, Track IR + Track Clip Pro samt ArmA2 = Übernajs realism! :heart:

Låter coolt men va e de?

Googla det ;):up:
http://lmgtfy.com/?q=TrackIR+5

Det är ett tillbehör som ökar realismen avsevärt (dock är Track Clip Pro ett måste för den inbitne gamern)

Tack för din Googlehjälp. Läste lite på Wikipedia men det var rätt komplicerat. :\ Förstod inte skillnaden mellan Track IR och Track Clip Pro. Jag är heller inte säker på tekniken riktigt. Jag har svårt att förklara men det fanns ett YouTube klipp med en kille som körde Wii kameran så att bubblorna syntes från en annan vinkel när man rörde på huvudet, det var coolt. Är det här lika eller är detta bara en ersättning för musen, typ?
(och joysticken verkar ersätta WASD for movement, right?)


signatur

Memento Mori

Medlem

Var ett tag sen man hörde något om BF3

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Tack för din Googlehjälp. Läste lite på Wikipedia men det var rätt komplicerat. :\ Förstod inte skillnaden mellan Track IR och Track Clip Pro. Jag är heller inte säker på tekniken riktigt. Jag har svårt att förklara men det fanns ett YouTube klipp med en kille som körde Wii kameran så att bubblorna syntes från en annan vinkel när man rörde på huvudet, det var coolt. Är det här lika eller är detta bara en ersättning för musen, typ?
(och joysticken verkar ersätta WASD for movement, right?)

Du kan inte ha försökt läsa dig till mycket

det här är en bra förklaring
http://www.youtube.com/watch?v=9wXx3vMy_AQ

samt att trackclip pro är ett tillbehör som man fäster på headsetet.

Medlem

Offt: Yes, jag har ett sådant.. Det är ett måste för att känna att "man är där" i Arma2...

Medlem

Vi får väl se hur bra BF3 blir. Dom har väldigt höga krav. Hoppas dom tar tid på sig att göra spelet klart.

Medlem

BF 1942 = 5/5

BF Vietnam = 2/5

BF2 = 2/5

BF 2142 = 0/5

BF heroes = 1/5


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

BF 1942 = 5/5

BF Vietnam = 2/5

BF2 = 2/5

BF 2142 = 0/5

BF heroes = 1/5

Lite väl diviga betyg? t ex 0/5 för bf2142, så du menar att spel som typ "vietcong 2" och "Redfaction 2" är på samma nivå eller bättre än bf2, bf2142 och bf heroes?

Medlem
Skrivet av bjosarn:

BF 1942 = 5/5

BF Vietnam = 2/5

BF2 = 2/5

BF 2142 = 0/5

BF heroes = 1/5

Säkert en av de som sitter o gnäller att det var bättre för...

BF 1942 =5/5 p g a det revolutionerade allt

BF Vietnam = 4/5

BF 2 = 5/5 dock började köra ordentligt 1 år efter släppet..

BF 2142 = 4/5 hade lite GFX problem i Titans men annars var det ett bra spel...
BFBC 2 beta = grymt kul 5/5
BFBC 2 Retail = återstår att se men antagligen 5/5

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av Slimebeast:

Tack för din Googlehjälp. Läste lite på Wikipedia men det var rätt komplicerat. :\ Förstod inte skillnaden mellan Track IR och Track Clip Pro. Jag är heller inte säker på tekniken riktigt. Jag har svårt att förklara men det fanns ett YouTube klipp med en kille som körde Wii kameran så att bubblorna syntes från en annan vinkel när man rörde på huvudet, det var coolt. Är det här lika eller är detta bara en ersättning för musen, typ?
(och joysticken verkar ersätta WASD for movement, right?)

Du kan inte ha försökt läsa dig till mycket

det här är en bra förklaring
http://www.youtube.com/watch?v=9wXx3vMy_AQ

samt att trackclip pro är ett tillbehör som man fäster på headsetet.

Haha, näe. Men nu har jag tittat på din film. Det var inte som med Wii-kameran och bollarna men det här var coolt ändå. Passar alltså bra för spel där man har stor nytta av visuell koll på saker.


signatur

Memento Mori

Inaktiv

Vad tror ni de menar med "Slår alla med häpnad?"

Medlem

BF2 slog mig med häpnad så nu har dem något att leva upp till! Hoppas på detta starkt!

Medlem
Skrivet av Mclovin:

Vad tror ni de menar med "Slår alla med häpnad?"

Att spelet kommer vara så konsol skadad så att det inte ens går att spela på pc

Medlem

det kommer slå alla med häpnad eftersom det kommer att vara gratis.
Man kommer kunna köpa vapen,kläder m.m. med hjälp av s.k. mikrotransaktioner.

Skriv svar