Speltoppen vecka 6

Robot
Medlem
Speltoppen vecka 6

Haha på tal om att dem har piratat sönder Bioshock 2 då den är mestadels SP än MP..efter dem här siffrorna så är jag på utvecklarnas sida angående piratskydd...
Kollar man på pollen på första sidan så är det mer än dubbelt som har PC än nån annan konsol..så då egentligen borde Bioshock 2 PC ligga högst upp.

Medlem
Skrivet av Comkilla:

Haha på tal om att dem har piratat sönder Bioshock 2 då den är mestadels SP än MP..efter dem här siffrorna så är jag på utvecklarnas sida angående piratskydd...
Kollar man på pollen på första sidan så är det mer än dubbelt som har PC än nån annan konsol..så då egentligen borde Bioshock 2 PC ligga högst upp.

Må hända, men själv köpte jag inte (laddade inte ner det heller f.ö.) Bioshock 2 för en anledning, det är i princip samma spel som 1:an. Säger såklart inte att 1:an var dålig - tvärtom - utan helt enkelt att man får känslan "been there, done that" (polarn köpte det och jag provade). Om jag själv fick lägga betyget så skulle det knappast fått en 4:a som FZ gav det, snarare en stark 2:a.

Medlem
Skrivet av Comkilla:

Haha på tal om att dem har piratat sönder Bioshock 2 då den är mestadels SP än MP..efter dem här siffrorna så är jag på utvecklarnas sida angående piratskydd...
Kollar man på pollen på första sidan så är det mer än dubbelt som har PC än nån annan konsol..så då egentligen borde Bioshock 2 PC ligga högst upp.

Nu har ju inte FZ 9 miljoner medlemmar.. : ]

Inaktiv

CS börjar ta tillbaka förlorad mark!

Medlem

Köpte Bioshock 2 till krysslådan.

Vanliga utgåvan... den andra kändes som alltid lite löjligt dyr.

Medlem

Helt galet att CS fortfarande säljer så bra

Medlem

Sedan så räknas väl inte online försäljningarna inte. Kan tro att steam sålde en hel del iaf då man även fick Bioshock 1.

Inaktiv

kul att se CS på plats 15. med tanke på att spelet kom 2000. Alla som Köpte Dantes Inferno kan ju känna sig lurade. Spelet förlorar spänning efter 3 timmar.

Medlem

Haha, Counter Strike. Jag är imponerad.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar