S: Super nintendo plus spel

Medlem
S: Super nintendo plus spel

Säljes:

- Ett Super Nintendo med 2 st kontroller i gott skick, dock saknas förpackning till konsolen.

- Spel:
Power Rangers
Killer instinct
Clayfighter
Streetfighter II
Mortal Combat
Donald in Maui Mallard
Coolspot
Donkey Kong country 2
Battletoads and Double Dragon
Super Wrestlemania
Super mario world

Alla spel utan Super Mario World har kartong, manual, med andra ord Komplett. Alla titlar är testade nyligen och är i bra skick

Om ni är intresserade av bilder på t ex Kvalitén förpackningarna så kan jag fixa bilder under eller efter helgen när jag fått tillbaka min kamera.

Om ni har några frågor är det bara att skicka det via PM!

Är det något som någon skulle vara intresserad av så är det bara att skicka ett bud via PM!

Är inte sugen på att skicka iväg saker över hela landet, så en direkt affär I närheten av norrköping skulle vara att föredra. Dock, är det någon använder som man känner igen från FZ sedan länge så kan det vara en möjlighet att skicka ett litet större antal varor om ni betalar frakt.

Medlem

Kan tänka mig att köpa det av dig i norrköping om priset är rätt

Medlem

Ge ett bud så kan vi se vad vi kan göra åt saken hehe

Har fått skambud som 400kr för allt, roligaste är att man kan få 200-300kr enbart för streetfighter och mortal combat på tradera när det är i så bra skick och complete med förpackning o manual.
Är inte intresserad av folk som endast vill köpa det för att sälja skiten vidare.

Medlem

Tyvärr inte intresserad av att mäta ut spel för spel i hundralappar som jag ändå inte kommer spela - det är konsolen och vissa av liren jag vill ha. Tala om vad du vill ha helt enkelt, mig kvittar det.

1
Skriv svar