B: AoC+WAR mot wow account!

Medlem
B: AoC+WAR mot wow account!

Tjena!

Tänkte kolla om det fanns någon som är intresserad av att byta ett Age of conan och ett warhammer online konto mot ett wotlk aktiverat wow konto?

Age of conan kontot innehåller en level 63 necromancer och någon alt som jag ej minns level på. Ingen speltid kvar!

Warhammer online kontot innehåller en Squig herder: Se länk

Den är maxlevel och gör ganska hyffsad skada i pvp och har inte direkt något imponerande gear. Ingen speltid kvar här heller!

Så vad jag vill byta till är som sagt ett wotlk aktiverat konto. Är bara intresserad av alliance karaktärer!
Helst vill jag ha (fallande ordning) Mage, shaman, rogue.
Specc, gear etc har ingen betydelse så länge den är level 70.

Befinner sig karaktären på Grim batol eller kazzak är det ett stort plus och kommer prioriteras.

Kan skicka orginalskivorna mot betalning av frakten men det blir då i slutet av månaden.

OBS!!! DETTA GÄLLER BARA TILL DEN 25:E Sen köper jag det och levlar själv, är bara ekonomin som säger ifrån lite för tillfället.


signatur

- Wiiga -

Medlem

Det är icke tillåtet att byta bort eller sälja konton enligt varken Blizzard, EA eller Funcom och därmed strider det också mot forumets regler.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Det är icke tillåtet att byta bort eller sälja konton enligt varken Blizzard, EA eller Funcom och därmed strider det också mot forumets regler.

Underligt då att det finns fler som gjort det på forumet utan att få varning för det?

Jag vet att det bryter mot deras policys, men så vitt jag kan se är du varken moderator eller ägare att fz's webbservrar så varför låter du dom inte sköta sitt jobb istället?


signatur

- Wiiga -

Medlem
Skrivet av Wiiga:
Skrivet av tysonayt:

Det är icke tillåtet att byta bort eller sälja konton enligt varken Blizzard, EA eller Funcom och därmed strider det också mot forumets regler.

Underligt då att det finns fler som gjort det på forumet utan att få varning för det?

Jag vet att det bryter mot deras policys, men så vitt jag kan se är du varken moderator eller ägare att fz's webbservrar så varför låter du dom inte sköta sitt jobb istället?

Men fan vad cool du är. Lägg ner bara.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Wiiga:
Skrivet av tysonayt:

Det är icke tillåtet att byta bort eller sälja konton enligt varken Blizzard, EA eller Funcom och därmed strider det också mot forumets regler.

Underligt då att det finns fler som gjort det på forumet utan att få varning för det?

Jag vet att det bryter mot deras policys, men så vitt jag kan se är du varken moderator eller ägare att fz's webbservrar så varför låter du dom inte sköta sitt jobb istället?

Men fan vad cool du är. Lägg ner bara.

Cool? Han följer ju inte ens reglerna själv? Står ju klart och tydligt att man inte ska skriva en massa onödigt i trådarna som inte bidrar till ämnet.

[*] Onödiga diskussioner och kommentarer som inte har något med annonsen att göra är inte tillåtet.

Försöker inte vara elak eller "cool" på något vis men när folk inte följer reglerna själva kan de strunta i att skriva något och låta dem som är ansvariga sköta det om det nu skulle vara ett regelbrott.


signatur

- Wiiga -

Medlem

Suck...

[qoute]1.4. Tredjepart
I de fall inlägg behandlar en tredjepartsprodukt skall även de regler som finns stipulerade för den specifika produkten, av den tredje parten, ofta omnämnt som EULA (End User Licence Agreement) eller NDA (Non-Disclosure Agreement), beaktas. Det betyder att vi inte tillåter att du diskuterar ditt deltagande i ett betatest av ett spel som omfattas av ett EULA eller NDA.[/quote]


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar