Supreme Commander 2 - en mjukis?

Robot
Medlem
Supreme Commander 2 - en mjukis?

fy fan va gött att det snart är här det finns dock några problem det finns (ME2, BIOSHOK 2) och kommer mer spel , (N:TW, DOW 2-CR) som måste spelas hur ska man hinna med.


signatur
Medlem

Ohh nice sup com har alltid varit ett schjysst lir men känts lite opersonligt i jämförelse med C&c och starcraft
Men det är kul att dem vågat sig på att fördjupa storyn som fanns lite i sup com ännu mer.

Medlem

Fixa nu bara lite schysstare terräng så som TA hade så blir det skit bra ska ni se.

Medlem

Aaah...Längtar!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Gillar inte designen på karaktärerna, men annars verkar det awesome!!!


signatur

"The belief in a supernatural source of evil is unnessecary; men alone are quite capable of every wickedness" - Joseph Conrad

Medlem

Längtar som fan

Medlem

Jag har både stora förväntingar och farhågor när de tgäller detta spelet. Förändringarna när det gäller ekonomin och buildorders är oroväckande samtidgt som det nya pathfinding- och uppgraderingssystemen ser riktigt lovande ut.
Är ni ute efter ytterligare inormation om spelet så rekommenderas den hä tråden:
http://forums.gaspowered.com/viewtopic.php?t=37297
där finns verkligen ALL information.

Medlem

Story verkar onödigt. Total Annihilation var bäst ändå.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Mmm, grafiken i det första spelets intron var dubbelt så snygg, men det kanske är mer kvantitet denna gång.

Medlem

Har verkligen inget emot att de satsar på storyn (tvärtom), men... WTF is up with that guy's hair?

Inaktiv

TA har inget med story att göra varför kan det unte bara fortsätta så

Medlem

Generellt sett är jag för mer och djupare story i spel, men ärligt talat så tycker jag inte att det tillför särskilt mycket i strategispel som TA och SupCom.
Nåja, så länge inte sabbar själva spelupplevelsen så kan de väl få ha sina 'djupa' mellansekvenser...

Medlem

Vet inte, de gjorde samma misstag med "uppföljaren" till TA. TA Kingdoms var fullproppat med story och det var en jävligt tjock manual. Samtidigt led spelet av för lite innehåll gameplaymässigt.

Medlem

Två saker som jag blev uppmärksam över.

1: Stor dinosaurie liknande varelse med vapen på. ABOUT TIME! Typ detta <-- Har föresten ett avsnitt på VHS av dem fast den är på Finska.

2: Square Enix. uuum det där är nytt. Tror att de kan lägga till lite mer story.

TA hade story fast många läste den nog inte.

Gillade dock första TA mer än SupCom. SupCom känns bara inte som TA eftersom man inte kan döda en lvl 3 kille med lvl 1 gubbar så lätt.

Fast kommer att skaffa detta spelet.

Sorry, men förra spelet var icke spelbart på min dator, kraschade och muckade upp hela systemet, så jag tror inte jag ger det en chans, än...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Zefar:

Två saker som jag blev uppmärksam över.

1: Stor dinosaurie liknande varelse med vapen på. ABOUT TIME! Typ detta <-- Har föresten ett avsnitt på VHS av dem fast den är på Finska.

2: Square Enix. uuum det där är nytt. Tror att de kan lägga till lite mer story.

TA hade story fast många läste den nog inte.

Gillade dock första TA mer än SupCom. SupCom känns bara inte som TA eftersom man inte kan döda en lvl 3 kille med lvl 1 gubbar så lätt.

Fast kommer att skaffa detta spelet.

Vilken serie är den bilden ifrån?
Någon TV-serie va?

Medlem
Skrivet av Celix:
Skrivet av Zefar:

Två saker som jag blev uppmärksam över.

1: Stor dinosaurie liknande varelse med vapen på. ABOUT TIME! Typ detta <-- Har föresten ett avsnitt på VHS av dem fast den är på Finska.

2: Square Enix. uuum det där är nytt. Tror att de kan lägga till lite mer story.

TA hade story fast många läste den nog inte.

Gillade dock första TA mer än SupCom. SupCom känns bara inte som TA eftersom man inte kan döda en lvl 3 kille med lvl 1 gubbar så lätt.

Fast kommer att skaffa detta spelet.

Vilken serie är den bilden ifrån?
Någon TV-serie va?

dinoriders

http://sv.wikipedia.org/wiki/Dino-Riders


signatur

woop woop

Medlem

do... want... nao.


signatur

Spaceships Are Magic

Medlem

Känns som de tagit bort endel godsaker i spelet så som att flygen behöver bensin och att de inte ens kan landa. Detaljer som en annan älska.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

1
Skriv svar