Första bilderna från Medal of Honor

Robot
Medlem
Första bilderna från Medal of Honor

Cool.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Yay, ser ut att bli bra...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Utifrån trailern så verkar det äga BFBC2, iaf MW2 men kunde dom inte använt en mer spännande tidsepok typ som korea kriget istället för att klona alla andra.

Medlem

Hade det varit korea hade inte jag gått nära det iaf, spec opsuppdrag är betydligt mer intressant än alla gamla krig tillsammans


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Civ5 > Nya Moh


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ingen som reagerar på att dessa screenshots alla är tagna från trailern? Kanske med något undantag, jag har ingen lust att kolla igenom trailern igen för att matcha bilderna till scenerna. ^^

Medlem

Första bilderna? ser ut som dom är tagna direkt ur trailern och trailern har ju vart ute ett tag nu :\

Medlem

Intetsägande bilder <.<


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Inaktiv

Ser bra ut gör det ivf.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Civ5 > Nya Moh

Ja, för de är ju samma genre, inte.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Olika motorer för SP och MP?! Ett stort lycka till till utvecklarna

Medlem
Skrivet av simulacra:
Skrivet av Hipshot:

Civ5 > Nya Moh

Ja, för de är ju samma genre, inte.

simulacra = ägd


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hur man tänker när man har två olika motorer vetifan , alltså nya MOH har alla förutsättningar i världen med redan bekräftade Dedikerade servers, Dice som står för MP och en community manager som startade planetmedalofhonor och vet vad folk vill ha.

Tyvärr använder dem ju två motorer, spelet kommer troligen kännas totalt olika i SP och MP, och att döma av trailern hade jag nog hellre haft Unreal Engine 3 i mp också.. frostbite liksom känns bara inte så stabil för småskaligheter.. motorn ja som i alla bf motorer man glider om kring på skridskor... sen gör den sig inte särskilt bra inomhus heller.

Medlem

Ta screenshots från trailern kunde vi göra själva. Onödigt att skapa en nyhet.

Medlem
Medlem
Skrivet av lvitriol:

men kunde dom inte använt en mer spännande tidsepok typ som korea kriget istället för att klona alla andra.

"Klona alla andra"? Alla andra klonade MoH så dom har fan all rätt i världen att "klona". Nutidsspel är normen idag så klart som fan man gör ett sånt spel som de flesta vill ha istället för att inrikta sig på koreakriget som 95% av alla småungar som ska spela spelet aldrig har hört talats om!!

Har sett dessa förr någonstans...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

1000000xAA?


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Allt såg bra ut, förutom EA logan


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Peete:

1000000xAA?

Vadå? Föredrar du konsolportar som inte stödjer AA?

Medlem

Nu kan vi hoppa över sommaren så det blir höst fort nog

Medlem
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Peete:

1000000xAA?

Vadå? Föredrar du konsolportar som inte stödjer AA?

Nä men gillar inte när "spelscreenshots" ser photoshoppade ut.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem
Medlem
Skrivet av lvitriol:

Utifrån trailern så verkar det äga BFBC2, iaf MW2 men kunde dom inte använt en mer spännande tidsepok typ som korea kriget istället för att klona alla andra.

Du får gärna länka mig till andra spel som realistiskt berättar kriget i Afghanistan.

Medlem
Skrivet av ALiENiD:

Olika motorer för SP och MP?! Ett stort lycka till till utvecklarna

På vilket sätt är det ett problem? De körs ju inte samtidigt?

Du startar olika exe's beroende på vad du vill spela, finns nog sätt att lösa det på konsol också.

Och på vilket sätt blev jag "ägd" för att jag påpekade att civ5 och moh inte har ngt med varann att göra?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Tråkiga bilder.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

alltså ser ni inte att det inte är ingame? så mycket bullshit mixtring med alla "ingame screens" nu för tiden, precis som med AvP. Ser ut som skit ingame men screensen som de själva släpper är grymt imponerande!

Medlem

Hmm japp vad kan man säga förutom att det var ett osmakligt sätt att förmedla "NYA" bilder på. De kommer troligtvis floppa som de gjort med andra spel de senaste åren. Vem f-n tillåter de soppiga spelutvecklarna vara kvar? Kicka han som bestämmer och gör vettigt coola spel istället. Vill inte ha ännu en trött j-la Airborne klon.
Jag stavar det stort så att ni kommer ihåg mina ord "FLOPPPPPPPPPPPPP"

Medlem

Looking good.

12
Skriv svar