Första bilderna från Medal of Honor

Medlem
Skrivet av simulacra:
Skrivet av ALiENiD:

Olika motorer för SP och MP?! Ett stort lycka till till utvecklarna

På vilket sätt är det ett problem? De körs ju inte samtidigt?

Du startar olika exe's beroende på vad du vill spela, finns nog sätt att lösa det på konsol också.

Han menar nog att det är ett problem , först och främst för att MP och SP troligtvis kommer kännas som helt olika spel.

Dessutom lär spelet bli jävligt stort me två motorer som ska installerar och alla deras tillgångar och resurser.

Vi får väl se, jag hade nog hellre haft Unreal Engine 3 i både sp , mp faktiskt..

Medlem

Jag vill gärna ha förhoppningar kring detta spelet. Men jag vågar inte. MW 2 har ärrat mig för livet... Fucka you Infinity and fucka you Ward !!

Medlem

Då det är DICE som gör multiplayer delen så lär det bli BFBC2 till 99%

Medlem

Talibans here i come!!

Medlem

Jag hoppas det är ett kvalitetssnäpp högre än de tidigare Medal of Honor-spelen, tidigare har de alltid känts som en fattigmans CoD.
Men med de idiotiska dragen som IW och Activision har gjort gällande den senaste iterationen så håller jag numera tummarna för MoH.

Medlem

Jag är inte intresserad av sånt här FPS-tjafs längre, det har jag vuxit ifrån.

Medlem

Det här kan ju bli bra. hoppas jag. de där förbaskade mw2 va ju ganska dåligt, mesta dels för de enorma bug problemen.

Medlem

Kan man spela som taliban?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Puerten:

Ingen som reagerar på att dessa screenshots alla är tagna från trailern?

jo precis det jag tänkte på när jag först såg de. fyfan vad fult gjort:P


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av Sabelsköld:

Jag är inte intresserad av sånt här FPS-tjafs längre, det har jag vuxit ifrån.

Cooling

Medlem
Skrivet av Flesheater:

Talibans here i come!!

Yeah You can go for them and I will go for the women
"Talibananas here i come"

Medlem

Heja ett till multiplatformsspel!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv

Då var vi där igen, ännu ett spel som döper sig till samma sak som första spelet i serien. Vad fan är det för virus som går på spelutvecklare? Snart kommer väl Square-enix ut med Final Fantasy. Som inte har NÅGOT att göra med ettan, och MS släpper Halo.

Medlem

Bra att COD får lite konkurens


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

När man ska spela MP kommer det väl bara poppa upp en grej som säger: For multiplayer please buy Battlefield Bad Company 2


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Bra att COD får lite konkurens


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Bra att COD får lite konkurens

Medlem

Detta är ju inga in-game bilder... ser inte bra ut för själva spelet än så länge. Men kanske ser bra ut för CTG lr vad det heter.. cinematic.

12
Skriv svar