ATI lanserar nya drivrutiner

Robot
Inaktiv
ATI lanserar nya drivrutiner

Det var ju riktigt coolt faktiskt, även om jag föredrar nVidia framför AMD. Hoppas det kommer liknande till nVidia snart också.

Medlem

stannar på min 9.12 hotfix. Senare och tidigare drivrutiner krashar spel. Sen har jag fortfarande problem med andra spel.

Medlem

Game profiles är bara till för crossfire eller multi-gpu kort.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv
Skrivet av NympH:

Game profiles är bara till för crossfire eller multi-gpu kort.

Härligt då blir det att tanka i eftermiddag.

Medlem

Kör inte ens med catalyst.. Kör ATI tray tools från guru3d istället.

Medlem

Yay! Välkomna en massa problem! ATI är tragiska.

Medlem


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Kanske cf slutar bugga i diverse spel då. Längtar tills då nVidia släpper Fermi.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Gott om Nvidia-fanboys på FZ ser jag, inte helt oväntat iofs.

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Kanske cf slutar bugga i diverse spel då. Längtar tills då nVidia släpper Fermi.

Hoppas du gillar att vänta.

Nya drivrutiner är alltid trevligt. Att profilerna flyttas från drivaren är trevligt. Nu är det bara att vänta på 10.3.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Inaktiv

Har det inte kommit någon support för 3D-glasögon ännu från ATI?
Det skrevs ju att det skulle komma till cat 10.x för ett tag sedan, men jag har inte sett något i mina ccc paneler.

Medlem

Det kommer att finnas hooks för att implementera 3D i 10.3, men AMD kommer själva inte att göra någon 3d Vision-konkurrent, istället erbjuder de verktyg för 3e-part.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Trist att de inte kan få tummen loss att uppdatera till de bärbara datorerna lika ofta, jag måste köra en drivrutin från 2007 fortfarande, trots att jag kör med HD2700...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Finns inte så mycket mer de kan göra med de gamla korten. Meningslöst att skriva rutiner till gamla kort om det inte blir någon skillnad.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

1
Skriv svar