Påminnelse - vinn Heavy Rain

Robot
Medlem
Påminnelse - vinn Heavy Rain

Skickade in mitt bidrag i fredags, är rätt så nöjd med den

Inaktiv

Haha skickade in mitt idag
Hahaha jag var med om Uncharted tävlingen, men priset blev snott framför mina ögon av en person i bil

Men FZ tävlingar är roliga
hoppas att få vinna nu för första gången :D:D:D
Good Luck Till Alla Tävlande

Medlem

Det skulle ha varit en portad variant till PC som pris, då jäklar hade vi snackat tävling.

Medlem

Var det för få som var med i tävlingen att ni var tvungna att göra en påminnelse? Förstår det rätt väl, iom att spelet inte känns så hett.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem
Skrivet av Herbert:

Var det för få som var med i tävlingen att ni var tvungna att göra en påminnelse? Förstår det rätt väl, iom att spelet inte känns så hett.

Har man en PS3 är spelet väldigt hett... Är inte ofta det kommer ett spännande exklusivt spel.

Medlem

Kommer inte vara med. Har redan förbeställt Speical Edtion av Heavy Rain.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Herbert:

Var det för få som var med i tävlingen att ni var tvungna att göra en påminnelse? Förstår det rätt väl, iom att spelet inte känns så hett.

FZ brukar påminna om tävlingar, så det behöver nödvändigtvis inte bero på lågt intresse för denna tävlingen.

Har redan beställt Heavy Rain så jag låter andra slåss om priserna denna gången.

Testade demot och det verkar riktigt lovande.
Blir Heavy Rain ens i närheten av Fahrenheit så kommer det bli ett riktigt bra spel.

Medlem
Skrivet av Herbert:

Var det för få som var med i tävlingen att ni var tvungna att göra en påminnelse? Förstår det rätt väl, iom att spelet inte känns så hett.

FZ påminner alltid när det är en dag kvar av tävlingen.

Medlem

Är med! Hoppas på vinst så klart


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Det vore ju inte helt fel att få snika åt sig ett ex av detta spel nu när ekonomin är huggen i bitar..

Medlem

Känns lite svårt att ta en bild med "Heavy RAIN"-tema med all denna snö ute. Fast det är väl då man vinner, när man är lite annorlunda

Medlem
Skrivet av jekullberg:

Känns lite svårt att ta en bild med "Heavy RAIN"-tema med all denna snö ute.

Haha, precis.

Jag försökte men kom på en bättre lösning.

Medlem
Skrivet av Eschricht:
Skrivet av Herbert:

Var det för få som var med i tävlingen att ni var tvungna att göra en påminnelse? Förstår det rätt väl, iom att spelet inte känns så hett.

FZ brukar påminna om tävlingar, så det behöver nödvändigtvis inte bero på lågt intresse för denna tävlingen.

Har redan beställt Heavy Rain så jag låter andra slåss om priserna denna gången.

Testade demot och det verkar riktigt lovande.
Blir Heavy Rain ens i närheten av Fahrenheit så kommer det bli ett riktigt bra spel.

Ah, det har jag aldrig tidigare märkt. Får se om det händer igen.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem

När utannonserar dem vinnarna?
Håller mina tummar stenhårt!


signatur

"High life on low budget"

1
Skriv svar