S; Warhammer Online CE.

Medlem
S; Warhammer Online CE.

Yepp. Smart som jag var bokade jag ett för århundraden sedan, komplett med headstart och hela kitet. Du vet nog vad det innehåller, men jag listar i alla fall;

Samlarutgåvan innehåller:

* Exklusiv musmatta
* Exklusiva officiella figuriner från Games Workshop föreställande Gazbag & Grumlok, ledarna för Greenskins
* Prelude to War - en 128 sidor lång grafisk novell med hårda pärmar
* The Art of Warhammer Online - 224 sidor med hårda pärmar innehållande original-art från spelet
* Exklusivt innehåll i spelet:
o 12 bonus-uppdrag/quests
o 12 bonusbelöningar för utförda uppdrag/quests
o 12 bonustitlar för din karaktär
o 12 unika utseenden (character heads) för din karaktär
o The Librams of Insight - med detta föremål får du mer erfarenhetspoäng under en begränsad tidsperiod (går att använda 3 gånger med varaktighet 60 minuter/gång, 90 minuter cooldown)

Headstartkoden etc. kan jag skicka ut snarast. Alla goodies etc. föreslår jag att du kommer och hämtar i Norrköping _ELLER_ om du bor i Stockholm går det att ändra så att du kan hämta i butiken ( Webhallen ) men det behöver jag meddela snarast. Jag kan även skicka paketet i original emballaget utan att öppna det om du vill det.

Pris: Tar bud. Ja, jag har sållt flera saker via fz forumet tidigare med enbart nöjda kunder *iceman blinkblink* 360in har inte ens fått RroD vad jag hört!

Förskottsbetalning till mitt bankkonto eller cash is king i handen. Nej jag åker inte till kommunen bredvid med bilen även om du betalar bensinen och bjuder på MacDonalds. Nej jag ansvarar inte för postens/dhl/upc/fed ex/kgb:s eventuella slarv , du är helt fri att välja fraktsätt mig kvittar det nästan , så länge det inte innebär mer arbete en att skicka med posten.:up:

Medlem
1
Skriv svar