Spela Shattered Horizon under helgen

Robot
Medlem
Spela Shattered Horizon under helgen

Hittar bara vart man köper det :S

Medlem
Skrivet av Redline:

Hittar bara vart man köper det :S

steam://install/18110

Medlem

Bra spel överlag. Riktigt kul första två veckorna innan det blev enformigt. Har inte provat de nya banorna än, men man blir ju tvungen att göra det.

Utvecklarna ska ju ha beröm för att de gör ett PC exklusivt spel om inte annat! Till det priset kan man ju inte gärna strunta i det heller

Medlem

tjockt nice! Har varit väldigt intresserad av det här spelet och nu äntligen kan man få prova det gillar Steams gratis helgs grejsimojs


signatur

FUBAR

Inaktiv
Skrivet av Zrix:
Skrivet av Redline:

Hittar bara vart man köper det :S

steam://install/18110

Hade samma problem, så tack så mkt!

Medlem

Någon som hittar nån server?

Medlem
Skrivet av Zrix:
Skrivet av Redline:

Hittar bara vart man köper det :S

steam://install/18110

Tog mig inte ens tid att leta, gick direkt på länken. Tack!

Medlem

Har inget färskt att spela just nu, så jag provar väl. Verkar gå snabbt att ladda ner i alla fall.

Medlem

Köpte spelet förut och ja gillar de skarpt. Dock så finns de för lite banor, hoppas på flera.

Medlem

kommer inte upp några servrar för mej =/

Medlem

Kul en stund, men allt för enformigt och poänglöst när man har kört några dagar. Är hyggligt säker på att utvecklarna inte kommer tillbaka till det här spelet och uppdaterar det också. Känns mest som ett koncept för Futuremark att undersöka spelmarknaden med.

Skulle definitivt vilja se fler banor och mer än ett vapen. En shotgun vore awesome för en stealthare, eller kanske raketgevär om man gillar explosioner.

Medlem

Vart jävligt imponerad av grafiken i in-game-videon.. men sen började jag tänka efter. Händer det inget mer än att åka runt och skjuta Buzz Aldrins?


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Ringo:

Bra spel överlag. Riktigt kul första två veckorna innan det blev enformigt. Har inte provat de nya banorna än, men man blir ju tvungen att göra det.

Utvecklarna ska ju ha beröm för att de gör ett PC exklusivt spel om inte annat! Till det priset kan man ju inte gärna strunta i det heller

Håller med! Väntar dock på ännu fler banor:)

Medlem

Rätt kul en stund. Men som sagt har inte direkt tagit mig tid till att utforska spelet i djupet men tycker att spelet verkar rätt enformigt faktiskt. Men det är bara jag

Medlem

såg riktigt coolt ut på den videon. skaaaaaaaaaa man köpa............

Medlem

Köpte det, men min dator var inte så glad för spelet. Måste inhandla mer RAM innan jag testar igen. >.<


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av joelgbg:

kommer inte upp några servrar för mej =/

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=1452-HCVB...

Hade samma problem och detta löste de hela, hoppas de hjälper för dig me.

1
Skriv svar