Fem minuter Alan Wake

Robot
Inaktiv
Fem minuter Alan Wake

Det är så jäklars tråkigt att man inte får glädjen att prova detta spel som man följt med största intresse sedan det först presenterades för flera år sedan, det är inte utan att man känner en bitter eftersmak sedan Xbox360 exklusiviteten blev en realitet och intresset sedan dalat ut. Inte så konstigt då man inte äger en 360


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Ska absolut köpa det här, hade ju hellre spelat det på min pc dock :/

Medlem

Såg trist och åldrat ut.

Medlem

Lite spoileralert på filmen.

Medlem

Vet inte varför jag får HL2-vibbar, men det ser najss ut.

Medlem

Ser grymt bra ut ! Väldigt fin grafik för att vara Xbox 360. Kollade dock bara litegranna, 10 sek, hoppa, 10 sek, var lite väl mkt spoilers verkade det som. Grym grafik\stämning anyway !

Medlem

Med lite flyt ska jag låna en polares 360 men tyvärr motiverar det inte köpet av en till konsol.

Inaktiv

Lé une writeur.

Såg gameplay klipp på Silent Hill 2 igår på youtube, ungefär 3 miljarder ggr läskigare men gillar det här spelet ändå.

Medlem

Twin Peaks känsla.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Såg trist och åldrat ut.

Så säger bara den som såg fram emot spelet men som senare fick sin stjärt sparkad av MS som gjorde spelet 360-exklusivt

Jag ser fram emot detta spel, jag tror att de lätt kommer bli top 5 av spel 2010, kanske tom top 3.

Medlem

Önskar att det kommer till PS3:an. Det var ju surt att de struntar i PC varianten.

Medlem

Dom tycks ha skalat ner den "frihet" spelet skulle ha erbjudit. Någon free roam är väl inte att tänka på.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Blir förbokning bara jag bestämt mig från vilken butik. Jag hade som förmodligen många andra tänkt köpa PC-utgåvan men det är bara att anpassa sig.

Skrivet av kebbe:

Såg trist och åldrat ut.

Som vanligt en genomkorkad kommentar från dig. Vad är det som såg så trist och åldrat ut?


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Ser så fruktansvärt bra ut på alla sätt och vis. För mig är det årets spel 2010.


signatur

Memento Mori

Inaktiv

Det står att det ska komma till PS3 när man kollar under spelinformation... Är det felskrivet eller stämmer det? Isåfall kan man ju skrota 360:n. Har bara kvar 360:n för att köpa detta spel.

KoP
Medlem
Skrivet av Guzilla:

Det står att det ska komma till PS3 när man kollar under spelinformation... Är det felskrivet eller stämmer det? Isåfall kan man ju skrota 360:n. Har bara kvar 360:n för att köpa detta spel.

Citat:

Alan Wake väntas ut den 21 maj, och nu har en smärre rulle dykt upp på nätet där fem minuter från den numer 360-exklusiva titeln huseras

Kanske läsa nyhetens text nästa gång? FZ är helt enkelt lite för slappa för att uppdatera spelinformationen ibland.

Medlem

Ser väldigt medelmåttigt ut måste jag säga. Instängt och enformigt. Det enda intressanta verkar ju vara cut-scenes men ett spel behöver mer än det.

Inaktiv

Trodde inte spelet skulle vara så himla orealistiskt utan mer mörk och mystisk och hemlighetsfull story.

Men blir nog ett köp


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

1
Skriv svar