Nya karaktärer för Super Street Fighter IV

Robot
Medlem
Nya karaktärer för Super Street Fighter IV

ÅH HERREGUD, YES!!!

MAKOTO!!! \(^0^)/ Köper det här nu oavsett vad!!


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Makoto's combos från 3:an gillade man skarpt, och med 4:ans underbara grafik kan det säkert bli riktigt, riktigt intressant.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Medlem

Kunde lika gärna släppts som DLC eller finnas i spelet från början.

Moderator | Testpilot
Skrivet av kebbe:

Kunde lika gärna släppts som DLC eller finnas i spelet från början.

Alla klagar ju på DLCs så då blir det sådär istället.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Ibuki!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av kebbe:

Kunde lika gärna släppts som DLC eller finnas i spelet från början.

Alla klagar ju på DLCs så då blir det sådär istället.

Ja, fan vad synd att vi inte fick Super Dragon Age Origins Turbo HD Remix istället för ett nedladdningsbart Return to Ostagar och Wardens Keep.

Medlem

kebbe, du förstår väl att man balanserar om de gamla karaktärerna när man slänger in 9 nya i mixen? Sen gör de nya ultra combos. Dessutom så är det nya banor, återinförandet av bonus stages, förbättrad lobby+onlinefunktioner. "New challenge mode".

Så ingen gubbe kommer vara orörd därmed så skulle man bli tvungen att köpa DLC:n för att kunna köra online. Med detta alternativ där man enligt ryktesvägen ska sälja SSFIV till ett billigare lanseringsalternativ så får de som gillade sina karaktärer som de var förr lira mot varandra och de som vill utveckla sitt spelande i takt med uppdateringarna får göra det.

Soul Calibur IV har customizable gubbar och där räknade man med att lägga till en gubbe som DLC redan från början.

Men visst vi kan ju jämföra fighterspel som helst spelas i multiplayer med ett singleplayer RPG, det är ju vettigt.

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av DeKvittar:

kebbe, du förstår väl att man balanserar om de gamla karaktärerna när man slänger in 9 nya i mixen? Sen gör de nya ultra combos. Dessutom så är det nya banor, återinförandet av bonus stages, förbättrad lobby+onlinefunktioner. "New challenge mode".

Så ingen gubbe kommer vara orörd därmed så skulle man bli tvungen att köpa DLC:n för att kunna köra online. Med detta alternativ där man enligt ryktesvägen ska sälja SSFIV till ett billigare lanseringsalternativ så får de som gillade sina karaktärer som de var förr lira mot varandra och de som vill utveckla sitt spelande i takt med uppdateringarna får göra det.

Allt vilket hade kunnat lösas genom en patch som installerades i samband med nedladdning av DLCt.

Skrivet av DeKvittar:

Men visst vi kan ju jämföra fighterspel som helst spelas i multiplayer med ett singleplayer RPG, det är ju vettigt.

Uppfattar du att jag jämför spelen spelmässigt har du grava lässvårigheter, så enkelt är det. Gällande DLC så kan jag jämföra tvärs över genrer hur fan jag vill. DLC till Dragon Age öppnar nya miljöer, presenterar nya karaktärer och ger en bunt nytt innehåll i from av rustningar och liknande.

Tänker man som Capcom skulle detta enkelt kunna buntas ihop och släppas till fullpris som Super Dragon Age: Origins Turbo HD Remixz0r, allt för att tjäna lite extra på skiten.

1
Skriv svar